در شرایطی که کولایی در همایش مطالبات زنان در آغاز قرن جدید، در باره مسائلی چون مهاجرت زنان، گشت ارشاد و... صحبت می کرد، ناگهان یکی از مسوولان، نشست را بر هم‌زد. میکروفن کولایی خاموش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امباپه با حرکت لاک‌پشتی به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و در همین حال پاریس منتظر یک پیشنهاد توهین‌آمیز از رئال مادرید است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
یک نمایش درخشان از سوی بازیکنان استقلال تحت تاثیر یک تصمیم هیجانی و البته توجیه‌پذیر در نحوه به‌ثمر رساندن گل ششم این تیم قرار گرفت.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
پزشکان معمولاً به بیماران مبتلا به فشار خون بالا توصیه می‌کنند که سبک زندگی خود را تغییر داده و مصرف نمک را کم کنند و وزنشان را کاهش دهند و برای آن‌ها دارو‌های کاهش فشار خون تجویز می‌کنند. با این حال، حدود یک سوم از بیماران با فشار خون بالا، با وجود این مراقبت‌ها، همچنان قادر به کنترل فشار خون خود نیستند.
رویکرد متفاوت طلایی‌پوشان در زدن ضربات پنالتی به از دست رفتن یک پنالتی منجر شد.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
لحظه به لحظه و دقیقه به دقیقه، آمار مراجعه به اینترنت و استفاده از آن در سراسر دنیا در حال افزایش، و چهره این شبکه جهانی در حال تغییر است.
استقلال و مس علاوه بر نتیجه بازی در تعداد بازیکنان برزیلی درون زمین هم با هم برابر شدند.
مس رفسنجان در مصاف با استقلال هم نتوانست گلزنی کند تا با توجه به گلزنی آلومینیوم و صنعت نفت به رتبه هفدهم جدول بهترین خطوط هجومی لیگ نزول کند.
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود؛ خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می‌رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
هرکسی با دلش زندگی می‌کند، نه با پول و ثروت و اموالش. چه بسا کسی گوشه یک خانه نمور، حال بهتری از یک پادشاه داشته باشد. علی هاشمی از همان آدم‌هاست. روایت این دست‌فروش باصفای مشهدی را بخوانید.
وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو ۳ دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ