وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
جلال علی محمدی امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم را عامل عقب افتادن این تیم از کورس می داند.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ، ۱.۶ متر مکعب بر ثانیه به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.
دو موضوع اساسی موجبات تنش میان ایران و اتحادیه اروپا را فراهم آورده است. نخست اعتراضات داخلی ایران و دوم همکاری‌های تسلیحاتی میان ایران و روسیه. از سوی دیگر عامل سومی نیز در این میان وجود دارد که زمینه را برای تشدید تنش فراهم کرده است و آن به نتیجه نرسیدن احیای توافق برجام است.
این فعال کارگری همچنین شاهد بوده که پیمانکاران با طبقه‌بندی کارگران به سطح ماهر و غیرماهر (رده اول و رده دوم) علاوه بر تضییع حقی که در کل مجموعه اعمال می‌کنند، حقوق صنفی کارگران رده دوم را هم به بهانه متخصص نبودن کارگر زیر پا می‌گذارند که این اعمال تبعیض، عامل موثر در شکل‌گیری اختلافات، درگیری‌ها و حتی ارتکاب به جرم در جامعه کارگری شاغل در پارس جنوبی است.
مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.
مهدی طارمی نقش بزرگی در پیروزی ایران داشت. او عامل اخراج گلر ولز بود و پاس گل دوم را نیز داد.
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش‌بینی می‌‌شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.
وزیر اطلاعات گفت: اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب از تلویزیون پخش می‌شود.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
خطیب وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت اصول پدافند غیرعامل، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان این‌که «ما توان و اقتدارمان را مدیون مردم هستیم»، اظهار کرد: شب گذشته موفق شدیم عامل دوم تروریستی شاهچراغ را شناسایی کنیم.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: شب گذشته نیروهای امنیتی توانستند عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را دستگیر کنند.
«سوزان گلیزر» و «پیتر بیکر» دو نویسنده آمریکایی که قرار است بزودی کتاب جدید آن‌ها با عنوان «عامل تفرقه‌: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۱۷-۲۰۲۱» به چاپ برسد، فاش کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دوره ریاست خود به «عبدالله دوم» شاه اردن پیشنهاد گرفتن کرانه باختری را به او داده است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال طی نامه ای از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت بررسی کلیه درآمدهای مرتبط با برگزاری مسابقات دعوت به عمل آورد.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردارحاجی زاده گفت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عامل دوم تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه که این مسئله را تشدید کرد موانع داخلی بود. آنهایی که به آمریکا امید بستند و بسیاری از اقدامات لازمی که باید در طول ۸ سال انجام می‌دادند را انجام ندادند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام داده که انتظار نیز همین بود تا با فاصله گرفتن از تفکر ناکارآمد دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نهایت استفاده به عمل آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ