پرسپوليس هفته آینده در جدالی حساس باید به مصاف سپاهان برود و از این حیث نگرانی بزرگی متوجه بازیکنان در آستانه محرومیت سرخپوشان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
مربی گلری خیبر خرم‌آباد معتقد است کادر فنی تیم ملی از بابت دروازه‌بان نگرانی نخواهد داشت.
بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
واکنش اینستاگرامی علیرضا بیرانوند به جنجال اخیر بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرد. این حرفها نشان می‌دهد او با مدیران پرسپوليس برای ماندن به توافق مالی نرسیده است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با داشتن بازیکنان اینچنینی مربی ثروتمندی هستم.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت‌های جام جهانی دارد.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
احساس درد‌های متناوب بیرانوند، تبدیل به دغدغه بزرگ تیم ملی شده است
آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند نگرانی زیادی درباره شرایط این دروازه‌بان در جام جهانی 2022 ایجاد کرده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قصد همکاری با باشگاه پرسپولیس را دارد و با توجه به نگرانی کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس نسبت به مصدومیت علیرضا بیرانوند به این دروازه مقابل سنگال استراحت خواهد داد.
گلر ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها به دو تساوی پیاپی تیمش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ