بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
شرایط جسمانی سرمربی استقلال، روز جمعه به هم ریخت و همین مسئله نگرانی هواداران را در پی داشت.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
سرپرست جدید استقلال از هواداران این تیم خواست تا علیه کسی شعار ندهند.
ستاره فرانسوی استقلال با وجود بازگشت به تمرینات تیمش اما هنوز شرایط بازی کردن ندارد.
مربی استقلال با بیان اینکه با شرایط سختی که ما داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم گفت: اعتقاد دارم قهرمان اصلی در این لیگ، استقلال است.
هافبک جوان استقلالی‌ها دوست ندارد بدون انجام بازی برای تیمش لیگ بیست و دوم را به پایان برساند.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
هافبک استقلال نوید یک‌‌ بازی جذاب را در دربی به هوادران می دهد.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: بعضاً در شرایط خاصی که ایجاد می‌شود ممکن است بحث و گفتگو و حتی مجادله پیش آید؛ این امر یک فرصت و نعمت است و چنانچه نظرات طرح شده عالمانه و منصفانه و همراه با استدلال و منطق نیز باشند، بسیار سودمند و نافع خواهند بود و نه تنها نباید نگران این نقطه‌نظرات مختلف در هر حوزه‌ای از جمله مباحث حقوقی بود بلکه باید از آن‌ها استقبال نیز کرد؛ البته لازمه این امر آن است که این نظرات، عالمانه و منصفانه و مستدل باشند و با اغراض خاص سیاسی و ... آلوده نشوند؛ چرا که در آنصورت، کم‌اثر یا بی‌اثر می‌شوند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
در شرایطی که در روزهای گذشته تصویر بازیکنان استقلال در تمرینات اغلب با شلوار گرمکن منتشر می شد یکی از عکس های جدید باعث نگرانی طرفداران این تیم شد.
مهاجم نفت مسجدسلیمان با ابراز ناراحتی از شرایط کنونی این تیم مدعی است که عدم حمایت باعث شده تا نگرانی زیادی درباره آینده طلایی‌پوشان شکل گیرد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
بازیکنان استقلال نگران این موضوع هستند که مبادا در شرایط تغییر مدیریت وعده‌های مدیرعامل پیشین به فراموشی سپرده شود.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، استقلالی‌ها در خانه موفق به شکست فولاد نشدند.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که نشانه های پیشرفت در تیم مشخص است.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ