شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
پزشک تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.
مدت زمان دوری دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از میادین مشخص شد.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
وزیر ورزش و جوانان از اصرار دروازه بان تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم در دیدار با ولز خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: روحیه او خوب است و اعلام کرده اگر کادر فنی تشخیص دهد، حاضر است برابر ولز بازی کند.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
کادر اجرایی تیم ملی ایران آخرین وضعیت مصدومیت دروازه بان تیم ملی ایران را تشریح کرد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.
دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت‌های جام جهانی دارد.
شماره یک تیم ملی با توجه به مصدومیت سنگینی که داشت در اواسط نیمه اول جای خود را به سیدحسین حسینی داد.
فکر کنم عملکردم نشان می‌دهد که مشکل خاصی ندارم مصدومیت جزئی داشتم نمی‌گویم ندارم، اما به لطف خدا و زحمات کادر پزشکی الان مشکل خاصی ندارم
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس در آخرین تست پزشکی شرایط بازی مقابل تراکتور را به دست آورد.
با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
قرار است بیرانوند در روز‌های آتی زیر نظر فیزیوتراپیست‌های تیم ملی کار کند، اما وضعیت او برای دیدار روز سه شنبه با سنگال مبهم است.
وضعیت علیرضا بیرانوند برای مسابقه دوستانه بعدی تیم ملی مقابل سنگال مبهم است.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ