آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند نگرانی زیادی درباره شرایط این دروازه‌بان در جام جهانی 2022 ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
خطوط فیبرنوری، داده‌ها را به شکل پالس‌های نور لیزر منتقل می‌کنند؛ دقیقا مثل خطوط فیبرنوری زمینی. استفاده از فرکانس‌های متعدد نور (رنگ‌ها) بدین معناست که داده‌های بیشتری را می‌توان همزمان ارسال کرد. تجهیزات شبکه در ساحل و در دو انتهای کابل، داده‌ها را برای انتقال در نور رمزگذاری کرده و بعد از دریافت داده‌ها، آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند.
رئال مادرید برنامه دقیقی برای طی کردن روند انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این باشگاه دارد.
دقیقا 5سال بعد از انتقال کریستیانو به یوونتوس این باشگاه از اروپا حذف شد.
بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دوم از ساعت 18:30 دقیقه به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.
جزئیات دستمزد نجومی ابرستاره آرژانتینی از انتقال احتمالی این بازیکن به عربستان مشخض شد.
دقایق ابتدایی بازی امشب چلسی و دورتموند تحت تاثیر جو متفاوت استموردبریج سپری شد.
تدروس ادهانوم مدیر کل سازمان بهداشت جهانی نظرات کمیته در مورد قرار داشتن این بیماری در نقطه گذار را تأیید و از توصیه‌های کمیته برای هدایت دقیق این انتقال و کاهش پیامد‌های منفی قدردانی کرد. وی با این وجود اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است.
انتقال وریا غفوری به تراکتور یکی از انتقال‌هایی بود که در دقیقه ۹۰ لغو شد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور در برخورد شدید با بازیکن ذوب آهن به بیمارستان منتقل شد و خبر دقیقی از او اعلام نشده است.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
انتقالی که از چند روز پیش زمزمه‌اش به گوش می‌رسید، حالا مراحل نهایی خود را طی می‌کند: سامان نریمان جهان در ذوب‌آهن.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
دروازه بان تیم ملی بعد از مصدومیت راهی بیمارستان شد تا وضعیت او مورد بررسی دقیق پزشکی قرار گیرد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
مدیران رئال مادرید برنامه دقیقی برای انتقال ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده دارند.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
پلیس: بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.
وزیر صمت گفت: با توجه به ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو، تنظیم آیین نامه واردات باید دقیق انجام می‌شد. در آیین نامه لزوم انتقال فناوری و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر صمت گفت: با توجه به ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو، تنظیم آیین نامه واردات باید دقیق انجام می‌شد. در آیین نامه لزوم انتقال فناوری و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، از انتقال کاسمیرو به این باشگاه خوشحال است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ