باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
رئال مادرید می تواند چلسی را برای جذب دوشان ولاهوویچ به چالش بکشد.
تصمیم بر واردات خودرو‌های کارکرده اگر با در نظر گرفتن سیاست تثبیت ارزی و تامین کسری در بازار خودرو و پاسخ به نیاز خودرویی بسیاری از مردم در دهک‌های مختلف باشد، اقدام بسیاری مثبتی خواهد بود و به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل‌های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه‌های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کاهش تراز سطح آب دریای خزر مختص ایران نیست و این چالش جدی گریبانگیر همه کشورهای حاشیه خزر است.
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
گرگ برهالتر، مربی ایالات متحده، رابطه نزدیکی با گرت ساوتگیت داشت اما همگروهی انگلیس و آمریکا در جام جهانی این رابطه دوستانه را وارد چالش جدیدی کرد.
گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.
فرستاده سازمان ملل در امور عراق گفت که نخست وزیر جدید این کشور چالش های پیش روی خود و ساز و کار رسیدگی به آن را می شناسد و بغداد و اربیل برای حل مناقشه جدی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ناترازی چالش و مانع جدی ما در حوزه گاز است و متأسفانه هدررفت انرژی بسیار زیاد است.
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
بارسلونا شنبه شب اولین آزمون مهم فصل 23-2022 را برابر سویا پشت سر خواهد گذاشت.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ