مجتبی سرآسیایی می‌گوید اگر گل‌گهر متمرکز باشد نی‌تواند استقلال را در تهران شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.
روزنامه‌های اسپانیا این روزها بیشتر از هر زمان دیگر به احتمالات بازگشت لیونل مسی به بارسلونا توجه دارند.
امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت می‌کند.
پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف نساجی و مس خواهند رفت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که آن‌ها دغدغه برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر را دارند.
استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر، چهار امتیاز از نزديک ترین تعقیب کننده‌اش یعنی فجرسپاسی فاصله دارد و سایپا و خیبر نیز منتظر لغزش این تیم هستند
تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهند بود تصریح کرد: از فردا تا آخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در کشور خواهیم بود که شدت این کاهش دما در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و در روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور خواهد بود که مجددا توصیه می‌شود مسافرین لباس گرم به همراه خود داشته باشند.
با وجود شکست پاریسی ها مقابل بایرن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هواداران این تیم معتقدند بهتر است گالتیه فعلا حفظ شود.
نفرات منتخب هفته را بازیکنانی با بهترین کیفیت در تیم‌های خود تشکیل می‌دهند.
مدافع جوان فولاد خوزستان می‌گوید دیدار هفته آتی برابر الفیصلی عربستان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هفته گذشته تیمش، نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس ارائه کرده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
تیم فوتبال پورتو در هفته پانزدهم لیگ پرتغال برابر حریفی که ۱۰ نفره بود از رسیدن به پیروزی بازماند و دو امتیاز مهم را از دست داد.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
تیم‌های کاله مازندران و مهرام تهران در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال برای ادامه روند پیروزی‌های خود تلاش می‌کنند.
داوران سرشناس فوتبال ایران که به تازگی در تست داوری قبول شده‌اند، از هفته دهم در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ