سازمان هواشناسی اعلام کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
رویترز مدعی شد که آمریکا احتمالا اواسط هفته جاری از یک بسته کمک نظامی جدید برای اوکراین رونمایی خواهد کرد.
مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا اواسط هفته آینده در شمال استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد طوفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.
تا اواسط هفته دو بازیکن خارجی برای مذاکره با استقلال و جذب راهی تهران می‌شوند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
از فردا (۲۸ خرداد) تا اواسط هفته در سطح استان به‌ویژه در جنوب استان و در ساعات بعد از ظهر وزش باد، گاهی وزش باد شدید موجب خیزش گردوخاک در مناطق مستعد انتقال گردوخاک از استان‌های همجوار کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ بارش‌ها در کشور تا اواسط هفته ادامه دارد.
کارشناس مرکز کنترل گاز کشور تصریح کرد: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت‌سر گذاشتیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش‌بینی می‌کنیم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرمای هوا و یخبندان تا اواسط هفته ادامه دارد اما دوشنبه آینده با استقرار توده هوای سرد جدید، یخبندان و سرمای هوا در برخی استان‌ها بارزتر خواهد بود.
اواسط هفته گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از ۶۵۰ میلیون متر مکعب گذر کرد و در پایان هفته به ۷۰۰ متر مکعب رسید این در حالیست که تولید روزانه گاز ۸۵۰ میلیون متر مکعب است.
وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی و رفع ممنوعیت واردات برنج به منظور تنظیم بازار داخل و رفاه مصرف کنندگان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به مه آلود بودن هوا در بیشتر مناطق استان طی امروز گفت: غلظت آلاینده‌های از فردا شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو افزایش می‌یابد .
نقشینه از تداوم آلودگی هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی تا اواسط هفته خبر داد و به پرهیز از تردد غیر ضروری در فضای باز و فعالیت فیزیکی و ورزشی برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌های توصیه کرد.
بر اساس پیش بینی‌ها تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار بارش‌زا از فردا یکشنبه در مناطق شمال و غرب استان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از امروز تا اواسط هفته جاری خبرداد.‌
بارش پراکنده باران از امروز تا اواسط هفته در برخی استان‌ها
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج بارشی جدید به استان از اواسط هفته جاری خبر داد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه ۷ شهریور به مدت ۲ روز به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ۴ عصر در حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان ممنوع است.
افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آینده
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.
سرقت 13 نیسان آبی با آبمیوه مسموم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ