به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماندگاری گرما در بیشتر مناطق کشور
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ماندگاری توده هوای گرم در سطح استان طی روزهای پیش رو خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه‌داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است.
طی این مدت در ارتفاعات گاهی رخداد مه و کولاک برف دور از انتظار نیست همچنین تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در نیمه‌شمالی استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان مورد انتظار است و در روز‌های سه‌شنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین) افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید، ماندگاری هوای سرد و یخبندان شبانه تا فردا صبح پیش‌بینی می‌شود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
اوجی، وزیر نفت گفت: در این ساعت هیات دولت در معیت ریاست جمهور برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب در مرقد امام راحل حضور دارند و بنده به عنوان عضو کوچک دولت از اینجا به روح پرفتوح حضرت امام سلام و درود می‌فرستم. باید بگویم قولی که از این تریبون به نمایندگان دادم به لطف و عنایت الهی محقق شده و توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
ماندگاری هوای سرد و آلودگی در تهران
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
ماندگاری سرما تا پایان هفته
طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیائیان گفت: تا روز دوشنبه در جنوب استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده و خفیف خواهیم داشت. از روز شنبه تا سه شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی، افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش آلاینده‌ها را در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خواهیم داشت اعلام کرد: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است و پیش بینی می‌شود دمای هوای پایتخت نیز کاهشی باشد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استانهای گیلان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کهگیلویه‌و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا روز شنبه در غالب نقاط کشور ماندگاری هوای سرد را خواهیم داشت .
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و کولاک شمال و شمال غرب کشور را فراگرفته و تداوم هوای سرد تا روز جمعه تداوم دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و کولاک شمال و شمال غرب کشور را فراگرفته و تداوم هوای سرد تا روز جمعه تداوم دارد.
ماندگاری هوای سرد در کشور
تایباد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ