داوران سرشناس فوتبال ایران که به تازگی در تست داوری قبول شده‌اند، از هفته دهم در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ یک ضرب الاجل تعیین کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان دغدغه های اصلی رختکن این تیم در جلسه با خطیر گفت: امیدوار به کمک وزارت ورزش و جوانان هستیم.
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی، اردوی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا از ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس یازدهم در روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
منصور قنبرزاده از برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در صورت تأیید نهادهای ذی ربط خبر داد.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد معتقد است روند قضاوت ها در لیگ یک به سود برخی تیم‌ها شده و از کمیته داوران خواست قاضی‌های باتجربه را انتخاب کنند.
در‌حال‌حاضر دو هفته است که دانش‌آموزان استثنائی به مدرسه نمی‌روند و از هشت شرکت فعال در حوزه سرویس مدارس استثنائی، تنها یک شرکت متعلق به شهرداری به فعالیت خود ادامه داده و خدمات هفت شرکت دیگر کاملا تعطیل شده است.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
رئال مادرید قبل از جام باشگاه‌های جهان چهار بازی برگزار خواهد کرد که سه تای آنها حکم فینال را برای این تیم دارند.
در هفته پانزدهم سری‌آ تیم های مدعی برابر حریفان خود شکست خوردند به جز پروجا که یک برد دیگر را کسب کرد.
شروع فعالیت ادارات در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.
به فاصله کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، رئیس منتخب این مجمع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به فاصله کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، رئیس منتخب این مجمع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک پیشکسوت استقلال را به هفت سال محرومیت از فعالیت در این رشته محروم کرد.
کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد.
مایک دین، داور بازنشسته انگلیسی که به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند، به دلیل عملکردش در دیدار چلسی و تاتنهام، به مدت یک هفته از حضور در اتاق VAR منع شد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ