با وجود شکست پاریسی ها مقابل بایرن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هواداران این تیم معتقدند بهتر است گالتیه فعلا حفظ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
پیمان میری از بزرگ ترهای فوتبال می خواهد اتحادیه ای تشکیل بدهند تا حرف بازیکنان به گوش بالا دستی ها برسد.
فرشید سمیعی در برابر هواداران و خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه استقلال اظهار نظر عجیبی داشت.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زیاد نمک با افزایش وزن و تجمع چربی مرتبط است. محققان بر این باورند که مصرف روزانه ۱۰۰۰ میلی‌گرم سدیم در میان بزرگسالان، خطر چاقی را تا ۲۶ درصد افزایش می‌دهد.
صنعت نفت آبادان که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، در هفته آخر با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بدترین روزهای ممکن را در این باشگاه تجربه می کند.
احتمال بازگشت کارل هاینز رومنیگه، مرد کهنه کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
جانشین پائولو بنتو در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران کره‌ای با سوالات چالش برانگیزی مواجه شد.
رویای مشترک ما، تصویری تاریخی در دوحه از ستاره های خندان و مسرور تیم ملی در سال آینده است.
بعد از برگزاری هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان، سایپا به لطفا نوا آمل راهی سوپرلیگ شد.
کارمندان گوگل از آنچه «راه اندازی زودهنگام» ربات هوش مصنوعی گفتگوگر «بارد» (Bard) به عنوان یک رقیب برای ربات پر سر و صدای ChatGPT معرفی شده است، ابراز نارضایتی کرده‌اند.
جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
سایپا و پارس جنوبی جم هم توانستند حریفان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به توقف فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد با 25 امتیاز و به لطف تفاضل گل در ‌رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتن
پله، اسطوره فوتبال برزیل، همچنان در بیمارستان و تحت درمان قرار دارد.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
دروازه‌بان دو فصل اخیر پرسپولیس این هفته با انگیزه خاصی مقابل سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگویی با سی ان ان در رابطه با مذاکرات احیای برجام گفت: ما امروز به لطف ایران قطعا نسبت به دو هفته پیش (به توافق) نزدیک‌تر هستیم.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ