استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر، چهار امتیاز از نزديک ترین تعقیب کننده‌اش یعنی فجرسپاسی فاصله دارد و سایپا و خیبر نیز منتظر لغزش این تیم هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
بعد از پایان هفته اول لیگ ملت‌ها ژاپن در صدر جدول قرار گرفت.
پاری‌سن‌ژرمن در سه هفته مانده به پایان لیگ یک فرانسه با شش امتیاز بیشتر از لانس رده دومی، در صدر جدول ایستاده است. آنها می‌توانند امشب دوباره قهرمان شوند.
مهدی طارمی یک هفته مانده به پایان فصل لیگ پرتغال به صدر جدول گلزنان رسید و اختلاف سه گله را با راموس ایجاد کرد تا از کسب کفش طلای فصل مطمئن شود
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و نهم دستخوش تغییر شد.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
آبی‌های خوزستانی بعد از شکست عجیب هفته گذشته، اینبار مقابل دیگر قعرنشین جدول غافلگیر نشدند و با سه امتیاز کار را به پایان رساندند.
در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات، رقابت آقای گلی بین لابا کوجو و علی مبخوت به اوج خود رسید.
در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات، رقابت آقای گلی بین لابا کوجو و علی مبخوت به اوج خود رسید.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران، تیم ذوب‌آهن اصفهان به رتبه دوم جدول صعود کرد.
تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
در پایان هفته سیزدهم لیگ، ذوب آهن مهدی تارتار توانست با یک تساوی از اهواز راضی به خانه برگردد.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
هفته نهم در حالی به پایان رسید که تکرار عدد شش را در رتبه بندی برترین‌های انفرادی شاهد هستیم.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
محسن بنگر مدعی است که اگر اجازه حضور تیمش را در لیگ یک می‌دادند آنها اکنون در پایان هفته چهارم صدر جدول را در اختیار داشتند.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ