کسانی که معتقدند هیچ راهی برای متوقف کردن تغییرات اقلیمی از طریق رشد و توسعه وجود ندارد، به نقل قول از آلبرت انیشتین علاقه دارند که «ما نمی‌توانیم مشکلات خود را با همان تفکری حل کنیم که در زمان ایجاد آن‌ها استفاده می‌کردیم». این نقل قول دو مشکل دارد: یکی اینکه هیچ مدرکی وجود ندارد که انیشتین واقعاً آن را گفته است؛ دوم اینکه تغییر طرز تفکر جهان، فرد به فرد، کاری بلندپروازانه‌تر از تغییر روش‌هایی است که جهان از طریق آن نیروی الکتریسیته خود را تولید و توزیع می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه معتبر انگلیسی در سرمقاله خود سیاست‌های آشفته ماکرون در مستعمره‌های پیشین فرانسه در آفریقا را به باد انتقاد گرفت.
روزنامه هم میهن در سرمقاله امروز خود به نشست ابراهیم رییسی با «دانشمندان یک درصد برتر جهان» کنایه زده و آنان را «خالی‌بند» توصیف کرده است.
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری از بودجه های دولتی برای حوزه های علمیه انتقاد کرده و پیشنهاداتی را مطرح کرد.
«رشد نوجوان» در سرمقاله خود، «اَبَر قهرمان واقعی» را به چاپ رسانده و عنوان کرده که سردار سلیمانی اَبَر قهرمان واقعی دل‌های مردم است.
روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: نام ایران به عنوان «قدرت‌های آسیایی» در کنار چین و روسیه قرار دارد و روابط چین با دولت‌های عرب خلیج‌فارس حتی اگر با عدد و رقم‌های اقتصادی درشتی همراه باشد، روابطی یک‌طرفه و یک‌بعدی است.
روزنامه وابسته به ارگان حزب موتلفه اسلامی در سرمقاله امروز خود آینده ایران بدون «جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و نتیجه گرفت بدون جمهوری اسلامی هیچ چیز از ایران باقی نمی‌ماند!
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند! نویسنده در پایان هشدار داده که جواب سختی در انتظار معترضان است.
جمهوری اسلامی در سرمقاله خود توصیه‌ها وهشدار‌هایی خطاب به مسئولان کشور ارائه کرده است.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
عبدی: «روزنامه نواصولگرا اعتراض دارد که چرا گزارش تحقیق و تفحص به چماق علیه نظام تبدیل شده است؟ چون می‌خواستید آن را به هویج برای دوستانتان تبدیل کنید، اما این گزارش به چماق نزدیک بود و به هویج نمی‌شد.»
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به شدت از میرحسین موسوی به خاطر بیانیه اخیرش انتقاد کرد.
کیهان در سرمقاله خود به بحث‌های اخیر درباره احیای برجام پرداخت.
مراسم جشن تولد ۵۵ سالگی پیکان با حمایت ایران‌خودرو و حضور حدود ۴۰۰ دستگاه انواع خودرو پیکان از سراسر کشور در مجموعه تفریحی سرزمین ایرانیان (آیلند) تهران برگزار شد.
تا این چند ماده به نفع شهروندان اصلاح نشود آزادی بیان در سیّالیت قانون ذبح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ