مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنژیوم عنکبوتی، در واقع رگ‌های خونی خوشه‌ای نزدیک به سطح پوست هستند که می‌تواند یک نشانه از بروز سیروز کبدی باشد. سیروز یک زخم در کبد است که در اثر انواع مختلف بیماری‌های کبدی ایجاد می‌شود.
تقی‌زاده گفت: سال ۱۳۹۷ درباره بروز مشکلات برای تأمین برق به مسئولان هشدار داده شد، اما متأسفانه در آن زمان هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات صنعت برق تدوین نشد.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
گیاه عناب از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می‌کند و در موارد مراقبت‌ها و درمان‌های پوست، عناب سبب روشنی پوست می‌شود. از دیگر خواص عناب تازه می‌توان به خواصی، چون خون‌ساز و ملین بودن اشاره کرد. عناب لعاب بسیار زیادی دارد و حنجره را نرم می‌کند.
نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در رابطه با بررسی آسیب‌های اجتماعی شهر و مشکلات آن برگزار شد.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: درخصوص بروز برخی مشکلات در واریز حقوق پایان سال فرهنگیان تحقیقات لازم صورت گرفته است و گزارش نهایی تقصیرها تقدیم رئیس جمهور شده است.
در سفر‌های نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
نتایج یک مطالعه جدید، فشار خون بالا در دوران بارداری را با مشکلات شناختی در مراحل بعدی زندگی مرتبط می‌کند و به افزایش بروز خطرات شناخته شده‌ای مانند سکته مغزی و بیماری قلبی می‌افزاید.
معاون وزیر آب و انرژی افغانستان گفت: به دلیل بروز جنگ‌های متعدد با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت منابع آب مواجه بوده و کشمکش‌های سیاسی امکان مدیریت منابع آب را از کشور افغانستان گرفته است.
محققان فشار خون بالا را به فهرست مشکلات مرتبط با ضربه مغزی در بین بازیکنان حرفه‌ای فوتبال اضافه می‌کنند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که در میانسالی دچار حمله قلبی یا سکته می‌شوند ممکن است در اوایل زندگی نیز دچار مشکلات حافظه و تفکر شوند.
در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای با تایید بروز اختلال در ترافیک اینترنت دلیل این موضوع را بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه اعلام کرد.
کمبود برخی دیگر از ویتامین‌ها نیز با درد مفاصل ارتباط دارد. این امر بویژه در افراد با رژیم و تغذیه نامناسب رایج است. ویتامین B ۱ و ویتامین E، ویتامین‌های B ۶ و ویتامین B ۱۲ از این دست هستند. با این حال درد مفاصل می‌تواند ناشی از مشکلات جدی دیگر هم باشد بنابراین؛ اگر با جبران ویتامین‌ها همچنان دچار درد مفاصل بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
بر خلاف قلب، کبد، کلیه‌ها و... اغلب افراد در صورت ابتلا به مشکلات کیسه صفرا از آن بی‌اطلاع هستند. سنگ کیسه صفرا در درصد کمی از مردم با علائمی از قبیل درد شکم، تهوع، نفخ، استفراغ، بروز می‌کند. هنگامی که علائم سنگ صفرا مکرر و عود کننده باشند، درمان، جراحی و برداشتن کیسه صفرا است.
وزیر کشور گفت: اتفاقات اخیر سبب شد مشکلات اجتماعی و عفونت‌هایی که در درون پیکره بزرگ جامعه ما هست ظهور و بروز بیشتری پیدا کند.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: بسیاری مشکلاتی که اکنون در اقتصاد و صنعت کشور با آن دست به گریبان هستیم از اختیار وزیر صمت خارج است.
پژوهش جدید "دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن"(WUSM)، جامع‌ترین تحقیقاتی را ارائه می‌دهد که تا به امروز در مورد مشکلات عصبی بلندمدت مرتبط با کووید-۱۹ انجام شده‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از ۱۵۰ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ به مدت ۱۲ ماه، نشان داد که عفونت‌ها به افزایش ۴۲ درصدی خطر ابتلا به چندین اختلال مغزی منجر می‌شوند.
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
مسئول سابق دفتر نظارت و پایش ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ذرات موجود در ریزگرد‌های نمکی دریاچه ارومیه حاوی ترکیبات کلسیم، آهن، آلومنیوم و منیزیم هستند. کلسیم موجود در محیط خطر ابتلا به سنگ کلیه، گرفتگی مجاری کلیه و رگ‌های خونی را بالا می‌برد. آهن موجود در این ریزگرد‌ها نیز ممکن است منجر به ورم و بروز آسیب‌های چشمی شود و جذب آن از طریق تنفس طولانی‌مدت نیز التهاب ریه را در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ