مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهانه حدود ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، گفت: مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ مورد نیاز مردم نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
مدیرعامل شرگت آب و فاضلاب تهران گفت: هم‌اکنون مخازن در تهران و کرج ابگیری شدند و خلل و مشکلی در تامین آب نداریم.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قطعه بندی مرغ را تخلف دانست و گفت: در بحث تأمین مرغ مشکلی وجود ندارد و در روز گذشته در سطح تهران به مقدار یک هزار و ۲۸۷ تُن مرغ توزیع شد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد و ۲۶۴ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع شده است.
مسافران عتبات عالیات این روزها با مشکل تامین ارز مواجه هستند به نحوی که نه دینار در بازار وجود دارد و نه می توانند دلار را به راحتی از صرافی ملی تهیه کنند.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود گفت: یخ زدگی دریاچه سد زاینده رود کمتر از یک دهم درصد است و مشکلی در تامین آب شرب اصفهان ایجاد نمی‌کند.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
صالح آبادی با تاکید بر افزایش درآمدهای ارزی حاصل از صادرات گفت: این درآمدها در سالجاری نیز بهبود یافته است و بر این اساس هیچگونه مشکلی در تامین ارز نداریم.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: به دنبال اقدامات انجام شده در حوزه آنتی بیوتیک تا اواخر هفته مشکلی به اسم کمبود آنتی بیوتیک نخواهیم داشت. در حوزه سرم هم همین طور. در زمینه تامین شربت استامینوفن و سرماخوردگی در برخی از استان‌ها مشکلاتی وجود داشت که در این راستا هم تولید افزایش است. البته همه استان‌ها در این زمینه مشکل ندارند و در استان‌های مشکل دار نیز بلافاصله از طریق شبکه مویرگی توزیع، دارو را میرسانیم تا مشکل حل شود.
رشت- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان وجود ندارد.
اعتصاب چند پالایشگاه بزرگ در فرانسه باعث شده تا توزیع سوخت در این کشور به طور کامل مختل شده و بسیاری از پمپ بنزین‌ها با مشکل در تأمین نیاز مردم روبرو شوند.
خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.
رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ