مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش ۱۴درصدی پرونده‌های تصادفات ساختگی
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
محرابیان گفت: مصرف برق از ۶۱ هزار مگاوات افزایش پیدا کرده و نزدیک به ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش مصرف در مدت مشابه را داریم.
فراستخواه گفت: در دهه ۶۰ شاخص سرمایه انسانی ما ۱۳ درصد بود. الآن ۶۰ درصد شده است و به یک انباشت بزرگ و قابلیت‌های انسانی بالا رسیده است. زنان ما پردیس‌های دانشگاهی را تسخیر کردند. زنانه شدن آموزش عالی در ایران و افزایش مشارکت دختران و زنان ایرانی در تحصیلات عالی را و همچنین افزایش ارتباطات جامعه با جهان بیرون شگفت انگیز است.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
بررسی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری، آمارها افزایش ۹۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی و افزایش۱۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی حکایت دارد.
نرخ نخود همچنان دارای نوسان بوده و در مدت یک هفته از ۵۹ هزار تومان با افزایش ۳.۳۹ درصدی به ۶۱ هزار تومان رسید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
رئیس اتحادیه صنفی لوازم یدکی گفت: تولیدکنندگان صنفی که از آنها تحت عنوان واحدهای زیرپله ای یاد می شود و ۱۳ درصد از بازار را در اختیار دارند شناسنامه دار می شوند.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی نماد به چشم می‌خورد.. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
رکورد تحویل گاز به نیروگاه‌ها و صنایع فولاد،سیمان و پتروشیمی درپاییز۱۴۰۱ شکست،با وجود افزایش ۱۰درصدی مصرف سوخت معادل نیروگاه‌ها،مصرف نفت‌کوره در پاییز ۱۴۰۱، ۲۸ درصد نسبت به پارسال کاهش یافت
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شمار دانش آموزان ابتدایی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حداقل ۱۸ درصد تا کنون افزایش دارد.
امروز مطالبی همچون آیا با افزایش دامنه نوسان تا ۱۰ درصد در سال جاری موافقید؟، نرخ دلار توافقی به ۲۸۵۰۰ تومان رسید، جزییات افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، اخبار مهم کدال سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ |خبری مهم برای فملی، اخباری که می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تپکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تپکو در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ