معاون ایدرو گفت: در میادین مشترک مهاجرت نفتی و گازی داریم اما در فاز ۱۴ مهاجرت معکوس است و از قطر به ایران می آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
جواد قرایی مستندساز و سازنده سریال پرمخاطب مستند ایرانگرد به دعوت مسولان عمانی به این کشور مهاجرت کرد تا برای تبلیغ و گسترش گردشگری عمان فعالیت کند.
مهاجرت یا تبلیغ مهاجرت، کدام ممنوع است؟
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
مهاجرت سنگین‌وزن بازنده کشتی آزاد از ایران؟
استادبزرگ شطرنج ایران گفت: با همسرم به فرانسه رفته‌ام. آن‌جا شرایط بازی کردن برایم مناسب‌تر است.
امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
جعفری نمین با اشاره به موضوع اجرای پزشکی خانواده و سیستم ارجاع در کشور گفت: متاسفانه جایگاه واقعی ماماها در این موضوعات دیده نشده و باید جایگاه ماماها در تیم سلامت خانواده در نظر گرفته شود.
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
بلواسکای اخیراً از بزرگ‌ترین پیک رشد تعداد کاربران خود خبر داده. این شرکت می‌گوید در حد فاصل چهارشنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته، تعداد کاربران آن‌ها ۲ برابر شده است.
ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.
شریف با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشور‌ها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند، اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است.
آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ضمن اشاره به بسترسازی برای ایجاد خانه های مولد زیستی معیشتی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، محرک سازی در جهت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را ضروری دانست.
در پی تشدید فعالیت جنبش های جوانان صهیونیست در زمینه مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی، یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی از آنها التماس کرده که در ترک «اسرائیل» (اراضی اشغالی) عجله نکنند!
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه نرخ مهاجرت در شهر تهران منفی شده است. اما مهاجرت معکوس از تهران به سمت شهرستان‌های استان تهران مانند اسلام‌شهر، پرند، پردیس و شهر‌های دیگر انجام می‌شود که دلیل آن گران شدن زمین و مسکن و سخت‌تر شدن شرایط زندگی در تهران است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.
بعضی افراد که در مناطق متوسط کلان‌شهری مثل تهران زندگی می‌کنند مجبور به مهاجرت معکوس به حاشیه شهر‌ها یا شهر‌های کوچکتر می‌شوند. این مهاجرت معکوس به دلیل تفاوت فاحش فرهنگی که بین محیط قبلی زندگی و فضای جدید وجود دارد، باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی در خانواده و اجتماع می‌شود.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ