سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ضمن اشاره به بسترسازی برای ایجاد خانه های مولد زیستی معیشتی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، محرک سازی در جهت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را ضروری دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت توانمند سازی خانواده‌های دارای عضو ناشنوا از برپایی عزاداری ویژه محرم برای ناشنوایان خبر داد.
آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
مرندی درباره این برکناری گفته که «بدلیل اختلافات دیرینه و اساسی برسر عملکرد پردیس البرز و آنچه بنده مدرک فروشی و بی اعتبار سازی دانشگاه تهران می‌دانم و همچنین سایر اقدامات خارج از چهارچوب مصوبات، تصمیم گرفتند بنده را برکنار کنند.»
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
محمد مایلی‌کهن گفت: محرم در دو سالی که مربیگری کرد آیا یک بار دیدید به داوری اعتراض کند یا به همکاران خود توهین کنید؟ آیا بعد از برکناری علیه کسی صحبت کرد؟
نفت ارزان محرک رشد اقتصادی در آسیا شد
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در سیاست خارجی جدید این کشور، آمریکا به عنوان عامل اصلی هدایت سیاست های ضد روسی شناخته می شود.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
دانه این گیاه حاوی چربی، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین شامل هشت اسید آمینه ضروری و کربوهیدرات‌ها شامل مونوساکارید‌ها به شکل گلوکز، زیلوز، آرابینوز و رامنوز است. دانه گیاه منبع غنی اسید‌های چرب ضروری و غیر اشباع است. اصلی‌ترین اسید چرب غیر اشباع اسیدلینولئیک و اسیداولیئک است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حمل‌ونقل دریایی را مهم‌ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدهای حمل‌ونقل را تحت تاثیر قرار داده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسازمان اطلاعات سپاه استان قم، تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت شناسایی ودستگیر شدند.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
‌روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان قم را داشتند دستگیر شدند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.
سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی ۶ ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است. وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ