سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی تشکیل خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی حسینی‌نسب از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده که یک سهمیه بزرگسالان به فهرست تیم ها اضافه کنند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
عضو هیئت‌ مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: مسوولان توجه بیشتری به شنیده‌شدن صدای کارگران در سازمان بین‌المللی کار داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا از ارتباط مشمولان و خانواده های آنان با مسئولان سازمان وظیفه از بیست و یکم اردیبهشت ماه به صورت حضوری و تلفنی خبر داد.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با صنعت نفت علیه مسئولان سازمان لیگ شعار دادند.
طبق اعلام سازمان لیگ قرار بر این بود که دیدار فینال جام حذفی فصل جاری یا در کرمان برگزار شود یا در تبریز، اما قرعه کشی مرحله نیمه نهایی همه چیز را تغییر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.
مسئولان AFC جلسه‌ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار کردند.
زمان دیدار پرسپولیس و هوادار برای بار سوم از سوی سازمان لیگ تغییر پیدا کرد.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری
مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی از ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران خبر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس به تهران طی روزهای آینده خبر داد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست در واکنش به اعتقاد برخی کارشناسان و مسئولان جهت لزوم «بازوحشی‌سازی» و «رهاسازی پیروز» گفت: از ابتدا گفته بودیم که حیوانات در شرایط اسارت تقریبا قابل برگرداندن به طبیعت نیستند. ما «پیروز» را حتما به توران انتقال خواهیم داد، اما برنامه‌ای برای رهاسازی او در طبیعت نداریم. ضمن اینکه ما نمی‌خواهیم اعتبار، انرژی و هزینه سازمان را بیش از این برای «پیروز» و حتی شرایط تکثیر صرف کنیم.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس علی العذاری، یکی از مسئولان سازمان «بدر» را در منطقه الکمالیه در شرق بغداد ترور کردند.
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد به مناسبت هفته فراجا، مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ به صورت حضوری با مسئولان سازمان وظیفه عمومی دیدار داشته باشند.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ