مسئولان AFC جلسه‌ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صرافی‌های تضامنی و بانکی سراسر کشور با مسئولان بانک مرکزی فردا برگزار می‌شود.
رضا عنایتی که ساعاتی پیش به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد، برای برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال وارد مرکز ملی فوتبال شد.
نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
در جلسه دیروز کمیته اخلاق از مسئولان استقلال خواسته شده که از انجام مصاحبه‌های جنجالی پرهیز کنند.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید در حال برگزاری جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک هستند.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
مسئولان قوه قضاییه درباره بودجه این دستگاه و مشکلاتی که به لحاظ ساختاری، اداری و بودجه‌ای دارند، نکات خود را مطرح کردند. مقرر شد نمایندگان علاوه بر تعامل با سطوح عالی قضایی از طریق نمایندگانی که توسط دستگاه قضا در ٣١ استان به مجامع نمایندگان در استان ها معرفی شدند
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با مسئولان قوه قضائیه در صحن مجلس آغاز شد.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشستی را با مسئولان شهرداری تهران در خصوص مالکیت ورزشگاه اختصاصی سرخپوشان برگزار کرد.
اولین برنامه کی‌روش پس از بازگشت به ایران، برگزاری جلسه با مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است
مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
جلسه فدراسیون آسیایی موی تای در حاشیه رقابت‌های جوانان جهان با حضور نماینده ایران در مالزی برگزار شد.
مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جلسه دادگاه خلیل عواوده اسیر فلسطینی فردا برگزار خواهد شد.
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال تهران در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برگزار شد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ