یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس علی العذاری، یکی از مسئولان سازمان «بدر» را در منطقه الکمالیه در شرق بغداد ترور کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه خاطرنشان کردند: یکی از وظائف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است. در ذیل حکم شرع، آزادی‌های مردم باید تأمین بشود. خب دستگاه‌های قدرت به طور طبیعی در یک مواردی دچار معارضه میشوند. چه کسی باید به داد مردم برسد در این زمینه؟ قوه‌ی قضائیه.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنده در یکی از جلسات هیئت دولت هم عنوان کردم که از دیرفهمی یا نافهمی برخی مسئولان در عجب هستم. چرا باید زمانی که با مشکلی مواجه می‌شویم به دنبال حل مشکل یا آسیب‌شناسی باشیم.
یکی از این سارقان گفت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را نمی‌فهمند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بررسی‌های انجام شده پیروز به پردیسان منتقل شده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
خزعلی ادامه داد: باید بتوانیم حدود و وظایف خود را بشناسیم که متاسفانه یکی از مواردی است که ضربه آن را می خوریم. ما در اجرا با مشکل روبرو هستیم و در موضوع زنان هم شاید نقض هایی در قانون باشد اما همان قانون هم عمل نمی شود.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان بنیاد مسکن بر توجه به روستا به عنوان یکی از مسائل برنامه هفتم تاکید کرد.
یک وزیر کابینه راستگرایان افراطی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، یکی از مسئولان فیسبوک را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
مهرداد لاهوتی گفت: یکی از محورهای اصلاح شیوه حکمرانی گسترش ارتباط با دنیاست. ما باید با حفظ ارزش‌های نظام با دنیا ارتباط داشته باشیم. دنیا مثل حلقه‌ای به هم پیوسته است و نمی‌شود آن را جدای از یکدیگر دانست.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
براستی نتیجه طرح موضوع ادغام این دو سازمان در شورای عالی اداری چه بوده است که یکی از مسئولان از موافقت با آن خبر می‌دهد و دیگری، تاکید می‌کند که در دستور کار نیست و به جایش، راهکار‌های رفع برخی مشکلات جاری میان این دو سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تدابیری در خصوص آن اتخاذ شده است؟!
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
عباس عبدی نوشت: یکی می‌گوید ۹۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است، خب دوستان خود را هم ساکن کنید. پاسپورت و ویزا که نمی‌خواهد. مگر کسی مانع است؟ به علاوه آیا ۹۰ درصد این ساکنان دشمن هستند؟ پس دیگر برای کی و به کی حکومت می‌کنید؟
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی عامل تیراندازی به مدیر سازمان میادین و بازار روزهای کرج در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.
حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ورود کند.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ