سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
رئیس پلیس راهور ناجا در ملاقات مردمی مرکز ۱۹۷ پیگیر مشکلات مردم شد و برای برخی از آنها دستور رسیدگی فوری داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
برنامه ملاقات مردمی مسئولان قضائی دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی برگزار شد.
مسئولین قضائی دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۶۳ نفر از متقاضیان دیدار کردند.
مدیر کل ارتباطات قوه قضاییه گفت: درفروردین ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۹ هزار و ۸۷۶ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی سراسر کشور انجام شده است.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۸۱ نفر از متقاضیان دیدار شد.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
معاونین قضائی دادگستری استان تهران، در سی و چهارمین جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضائی ۱۲۷ نفر از مراجعان بودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در جریان ملاقات مردمی، پیرامون پرونده‌‎ای با موضوع معامله به قصد فرار از پرداخت مهریه، دستورات لازم را در چارچوب مقرّرات صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد به مناسبت هفته فراجا، مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ به صورت حضوری با مسئولان سازمان وظیفه عمومی دیدار داشته باشند.
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی و به مناسبت هفته دولت تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات خواهند کرد.
درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۹۲ نفر از مراجعان در جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادگستری استان تهران رسیدگی شد.
رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه، پاسخگوی درخواست‎ های حقوقی و قضایی مراجعین در موضوعات، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷، صدور رأی وحدت رویه، تسریع در رسیدگی و غیره شد.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی به ویژه خانواده‌های زندانیان برگزار شد.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.
«ضد» یک تله فیلم درباره حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی بود و البته از فیلمسازش بیش از این انتظار نمی‌رفت. «خائن کشی» اما فیلم کنجکاوی برانگیزی بود، چرا که انتظار می‌رود با توجه به اینکه کیمیایی این بار هر امکاناتی انتظار داشت، در اختیار داشت، شاهد فیلم قابل قبولی باشیم اما چنین نشد.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ