رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
کارشناس ژیمناستیک می‌گوید باید از فدراسیون جهانی به IOC شکایت کرد که چرا در مقررات داخلی ایران دخالت کرده‌اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و وضعیت موجود می‌طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
کاپیتان فصل گذشته ملوان بندرانزلی می‌گوید مسئولان شهر با نوری، زارع و پوررشید برخورد خوبی نداشته‌اند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده که در برنامه‌ای که فردا (۱۱ تیر) برگزار خواهد شد، به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، مسئولان شرکت خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok) به ایران می آیند.
دبیر شورای نگهبان گفت: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارد، باید خودش را با الگوهایی مانند شهید چمران بسنجد.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: فرماندهان انتظامی و مسئولان قضائی با یک برنامه‌ریزی منسجم نسبت به جلب و دستگیری متهمان و محکومان متواری اقدام کنند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود از مسئولان خواست تا برای پایداری آب شرب شهرستان راهکار عملی ارائه کنند و گفت: با گرم شدن دمای هوا تنش آبی در خطه شاهوار شدت گرفته است.
دیدار پرسپولیس و استقلال احتمالا با حضور 50 هزار نفر برگزار می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضایی در رسیدگی به پرونده عناصر متعرض به پلیس سرعت عمل داشته باشند و  این پرونده‌ها را در یک فرآیند عادی مورد بررسی و رسیدگی قرار ندهند.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، اگر مسئولی بخواهد به نفع مردم کار کند نباید ملاحظه خستگی خود، ظرفیت محدود نیروی انسانی یا کمبود بودجه را داشته باشد.
تیم فوتبال مس کرمان طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشت، تا حالا در آستانه سقوط قرار گرفته باشد.
معاون ورزشی نساجی امیدوار است که این تیم با پیروزی برابر استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس به تهران طی روزهای آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ