عضو هیئت‌ مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: مسوولان توجه بیشتری به شنیده‌شدن صدای کارگران در سازمان بین‌المللی کار داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
اصفهان- خطیب جمعه اصفهان گفت: امید است حقوق بازنشستگان در قالب قانون همسان‌سازی به‌درستی پرداخت شود و مسئولان امر به گونه‌ای عمل کنند که حق این افراد پایمال نشود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، اگر مسئولی بخواهد به نفع مردم کار کند نباید ملاحظه خستگی خود، ظرفیت محدود نیروی انسانی یا کمبود بودجه را داشته باشد.
سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه مسئولان ورزش برای حل مشکلات تیم ملی کاراته برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو شد.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: انشاالله توصیه‌های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در ۲۲ بهمن نیست.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان بنیاد مسکن بر توجه به روستا به عنوان یکی از مسائل برنامه هفتم تاکید کرد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کردند: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد.تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
عضو تیم ملی تیراندازی از وزیر ورزش خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند که توجه به تیراندازی بیشتر و نگاه مسئولان تغییر کند.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
داریوش هرمزی از عدم توجه پتروشیمی‌ها به تیم خلیج فارس ماهشهر گلایه کرد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم که صف خود را از اغتشاش جدا کردند، تشکر می‌کنیم و مسئولان باید به وعده‌های خود به ویژه اشتغال و مسکن توجه کنند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که با توجه به ادله و شواهد موجود، سازمان های بین المللی برای محکوم کردن تروریسم رژیم صهیونیستی و محاکمه عاملان جنایات، در برابر آزمون واقعی قرار گرفته اند.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ