رئیس هیأت جودو لرستان گفت: مشکلات در ورزش استان لرستان بیداد می‌کند و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ گونه برنامه‌ای برای ورزشکاران و قهرمان این استان ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بدنسازی همچنان بدون توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل مشکلات متعدد، کماکان به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدام می‌کند.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیئت فوتبال خوزستان برای اینکه فوتبال استان بهتر شود هیچ رایزنی انجام نمی‌دهد و پیگیر موضوعات مبتلا به فوتبال خوزستان نیست.
مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
مسئولان باشگاه شمس‌آذر از مدیران اداره کل ورزش و جوانان خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر نواقص ورزشگاه سردار آزادگان را برای حضور در لیگ برتر برطرف کنند.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم‌میهن، به محرومیت تیم‌های ایرانی از حضور در آسیا و ناکارآمدی وزیر ورزش انتقاد کرده است.
سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه مسئولان ورزش برای حل مشکلات تیم ملی کاراته برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛‌ آنها برای گرفتن پول از دولت هم دست‌شان به جایی بند نیست.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
بدون تردید ورزش برای بزرگسالان مسن مناسب است چراکه می‌تواند خطر ابتلاء به مشکلات قلبی را کاهش دهد، استخوان‌ها را تقویت کند، خلق و خو را بهبود بخشد و اثرات مفید دیگری هم داشته باشد. برخی هم معتقدند که ممکن است موجب بهبود عملکرد شناختی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود ۲۱۰ پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی دفع و خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه‌ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران‌ها و مشکلات هواداران خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان به دفاع از عملکرد وزارت تحت مدیریت خود در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس پرداخت.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان بار دیگر خود را به قلب بلایا و مشکلات رسانده است تا به هموطنانش کمک کند. او در میان نیروهای امدادی به کمک آتش نشانان رفته و با توجه به تجربیات و دوره‌هایی که طی کرده، عضو افتخاری گروه امدادگر در این مصیبت متروپل آبادان شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ