وزیر ورزش و جوانان به دفاع از عملکرد وزارت تحت مدیریت خود در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری طولانی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
اگرچه افشای سلامت روان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما افشای وضعیت شما نکات مثبت زیادی دارد.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان مشکلات زیادی دارند و سردرگم هستند که باید مشکلات آنها را هر چه زودتر حل کنیم.
فواید روزه داری از منظر‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مثلا از نظر طب سنتی و علمی فواید یکسان و گاه متفاوتی دارد. روزه گرفتن فایده‌های بسیار زیادی برای بدن دارد که در برنا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال افتخار می کنم.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
معاون وزیر آب و انرژی افغانستان گفت: به دلیل بروز جنگ‌های متعدد با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت منابع آب مواجه بوده و کشمکش‌های سیاسی امکان مدیریت منابع آب را از کشور افغانستان گرفته است.
مشکلات بازی‌های ویدیویی هم برای گیمرها مصیبت‌های زیادی به‌بار آورده و هم صنعت بازی‌سازی و توسعه آن را به خطر انداخته است.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
سرمربی تیم ملی عمان می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون امارات برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال این کشور نداشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید موفق شده در زمان حضورش در این باشگاه، بخش زیادی از مشکلات را حل کند.
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
مدیرعامل و چند تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان برای رفتن به رختکن این تیم با مشکلات زیادی مواجه شدند.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
نبود فرهنگ استفاده از وکیل در همه پرونده ها و نیز جذب بی قید و شرط کارآموزان وکالت از سوی برخی نهادها موجب شده بیش از ۴۰ درصد وکلا درآمد لازم برای اجاره حتی یک دفتر را نداشته باشند که نیازمند حمایت هستند.
وزیر امورخارجه عمان گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است.
سردار سلیمانی گفت: در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی بخصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است.
حتی پس از اخراج جراردو سیوانه، علامت سوال های زیادی در بایر لورکوزن باقی مانده است و ژابی آلونسو نیز در معرض بحران خاصی قرار دارد.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال نتیجه‌گرای امروز، وجود کمک داور ویدئویی( VAR ) قطعاً ما را از بسیاری مشکلات رهایی خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ