رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
رسانه‌های رسمی تونس از کشته و زخمی شدن ۳۲ نفر بر اثر سانحه واژگونی قطار در حد فاصل پایتخت این کشور و شهر صفاقس خبر دادند.
طالقان- رئیس جمعیت هلال احمر طالقان از واژگونی یک خودروی پژو پرشیا در جاده سوهان و مصدومیت دو نفر خبر داد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
پردیس- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از واژگونی پراید در « تونل سلام» خبر داد و گفت: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به ثبت رسید، گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شش نفر شده است.
مقامات اورژانس اعلام کردند که در پی واژگونی دو قایق در سواحل کالیفرنیا، هشت نفر جان خود را از دست دادند و مقامات گمان می‌برند که این قایق ها برای قاچاق انسان بوده است.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک خودرو ام. وی. ام در محور سمنان_دامغان واژگون شد، گفت: متأسفانه طی این حادثه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.
تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، ۶ خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.
پرتو برهانپور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قرار منع تعقیب مسئولان اداره محیط زیست آذربایجان غربی و ارومیه در خصوص ‎اتوبوس خبرنگاران نقض و قرار جلب به دادرسی در خصوص دو مسئول مربوطه به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر شد.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
شاهرود- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در محور میامی به سبزوار محدوده میاندشت دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.
هشترود- حادثه واژگونی خودرو در محور میانه- هشترود دو فوتی برجا گذاشت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ