بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول، همچنان 3 تیم شانس رسیدن به لیگ برتر را برای خودشان حفظ کرده‎‌‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت در بازار عنوان کرد.
بمب قاصد ۱ با سر جنگی ۲۰۰۰ پوندی بردی معادل ۴۰ کیلومتر دارد و از یک سامانه هوشمند و اپتیکی پسیو برای هدایت آن استفاده می‌شود. بمب قاصد ۲ نسبت به قاصد ۱ با افزایش برد ۱۰ کیلومتری (برد ۵۰ کیلومتر) و با حفظ سر جنگی ۲۰۰۰ پوندی که امکان استفاده آن از فاصله ۵۰ کیلومتری را میسر می‌کند.
تیم فوتبال گل‌گهر موفق شد در فاصله چهار هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان رتبه چهارم را برای خودش نگه دارد
جهانبخش پاس گل داد، فاینورد فاصله را درصدر حفظ کرد
صدرنشین لیگ برتر برای حفظ فاصله با مدعیان به مصاف نفت آبادان رفته است.
صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با وجود تساوی همچنان فاصله اش را با تعقیب کنندگان حفظ کرد. سایپا هم در دیداری جنجالی دو امتیاز خانگی را از دست داد.
سیتی با برتری 4-1 مقابل بورنموث، فاصله دو امتیازی خود آرسنال صدرنشین را حفظ کرد.
شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.
بارسلونا با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سویا به صدرنشین مقتدرانه خود تداوم بخشید.
پورتو توانست در شبی که طارمی باز هم موفق به گلزنی شد، از سد ویزلا گذشته و فاصله اش با صدر را حفظ کند.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.
مس سونگون با حفظ روند بردهای متوالی خود صدرنشینی مقتدرانه اش در لیگ برتر فوتسال را تثبیت کرد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با درخشش‌های متوالی خود تأثیر بسزایی در صدرنشینی این تیم تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر داشته است.
مس سونگون فاصله خود با سایر بالانشینان جدول لیگ برتر فوتسال حفظ کرد.
روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند؛ خصوصا حرف‌هایی که خودشان در زندگی شخصی‌شان اصلا آن‌ها را اجرا نمی‌کنند. اگر روحانیت در مسیر خودشان باشند و حریم‌شان را هم حفظ کنند و بدانند که دور شدن از یکسری از مسائل، عقب‌نشینی و شکست تلقی نمی‌شود.
استقلال توانست به لطف گل زودهنگام محمد محبی، از سد میزبان خود هوادار عبور کند و فاصله 2 امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند.
تیم فوتسال پالما در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا با حضور بازیکنان ایرانی خود به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ