کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
مدیرعامل نساجی مازندران با بیان اینکه فوتبال ما به طور کلی ورشکسته شده است، گفت: نیاز به حمایت مجلس و وزارت ورزش داریم تا مشکلات برطرف شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد آغاز شود تا تیم‌ها پس از سپری‌کردن دوران آماده‌سازی دوباره وارد رقابت‌های اصلی شوند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
دیوید بکام در ۴۸ سالگی ثروث چشمگیری دارد که نشان می‌دهد نه تنها از نظر فوتبالی که از نظر اقتصادی نیز هوش و البته جذابیت بالایی دارد.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
ایتالیا دیگر جذابیت سال‌های گذشته برای ورود ستاره‌های بزرگ فوتبال به این کشور را ندارد و بازیکنان بر‌آمده از این لیگ هم معمولا خیلی زود این کشور را ترک می‌کنند.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال پس از پایان فینال جام جهانی 2022 از آن به عنوان بهترین فوتبالی که دیده‌اند نام بردند.
یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد خرید کریم بنزما در سال 2009 و پروژه سوپرلیگ صحبت کرده است.
تقابل دو مهاجم برتر فوتبال اروپا در ال‌کلاسیکوی رفت فصل 23-2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
دو هفته از شروع لیگ برتر گذشته و بازگشت پیام نیازمند به سپاهان جذابیت قفس‌های توری فوتبال ایران را دوچندان می‌کند.
لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ