سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی ربوده شدن یکی از اتباع صهیونیست در اتیوپی شد.
دفتر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز مدعی ربوده شدن یک تبعه صهیونیستی- روسی در عراق شد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ادعا‌ها درباره ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه اسرائیلی‌ها در قبرس از ایران واکنش نشان داد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
این پژوهشگران می‌گویند یافته‌هایشان «مشکل هشداردهنده‌ای» را از لحاظ دچار شدن به سرطان روده بزرگ برای بزرگسالان جوان و پزشکانی که آن‌ها را درمان می‌کنند، نشان می‌دهد. به گفته آن‌ها بزرگسالان جوان باید از ارتباط این علائم با سرطان روده بزرگ آگاه باشند.
کارآگاهان با شناسایی حمید ۳۵ ساله به عنوان شخصی که از داریوش درخواست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت را داشته، تحقیقات از وی را در دستور کار قرار دادند و در مراجعه به محل سکونت حمید اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ آغاز ماجرای ربوده شدن داریوش، حمید مراجعتی به خانه خود نداشته است.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
مقامات مکزیکی روز دوشنبه اعلام کردند که چهار شهروند آمریکایی پس از عبور از مکزیک برای خرید دارو توسط افراد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
منابع عراقی از ربوده شدن ۴ چوپان در استان صلاح الدین به دست داعش و نیز زخمی شدن پنج نظامی این کشور در استان دیالی خبر دادند.
اعضای معتمد موافقت کردند که اسکلت چارلز برن در موزه هانتریان به نمایش گذاشته نخواهد شد، اما همچنان برای تحقیقات پزشکی با حسن نیت در مورد وضعیت آکرومگالی هیپوفیز و غول‌پیکری در دسترس خواهد بود.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
در پی ناپدید شدن جسد یک نظامی صهیونیست از بیمارستانی در شهر جنین (شمال کرانه باختری)، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جسد وی از سوی مبارزان مقاومت ربوده شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: افرادی که اقدام به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از او داشتند و جلوی در خانه‌اش پروفسور را ربودند. دو فرد آدم‌ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از خانه را داشت او را با خودروی شخصی خود می‌ربایند و به شهر‌های شمالی کشور می‌برند. آدم‌ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور بردند تا بتوانند مبلغ هشت میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند. دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانک‌ها از پرداخت پول به او امتناع کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربوده شدن یک پزشک سرشناس و بازداشت سرایداری که اقدام به سرقت از خانه‌ای در نیاوران کرده بود، خبر داد.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران/ ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم/ ماجرای طلاق پیرزن از مرد خسیس!/ کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل/ استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر/ تنبیه مرگبار مرد آدم ربا/ زورگیری‌های مخوف با کلت ساچمه ای!/ جنایت به خاطر برادران یاکوزا
ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم
با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن «سما جهانباز» دختر ۲۳ ساله ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده‌اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی‌شود خاموش و از دسترس خارج می‌شود.
لحظه ربوده شدن یک کودک توسط مردی در فروشگاهی در آفریقای جنوبی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که هوشیاری مادر کودک مانع از ربوده شدن فرزندش توسط کودک ربا شد.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ