سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک انفجار در منزلی قدیمی که منجر به فوت یک خانم شده است خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
بر اثر قوع انفجار در یک جشنواره مردمی در جزیره تایوان، ۲۸ تَن زخمی شدند.
هفته مردی در نیوجرسی با انفجاری پرسروصدا شروع شد. بعدازظهر دوشنبه گذشته، شهاب‌سنگی به سقف خانه او برخورد و با ایجاد حفره‌ای وارد خانه‌اش شد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه و تخریب ۱۲ منزل مسکونی دیگر در این حادثه خبرداد.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک منزل قدیمی و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.
منابع رسانه ای از وقوع انفجار در یک مرکز تجاری در استانبول ترکیه و احتمال جان باختن یا زخمی شدن شماری در این انفجار خبر دادند.
انفجاری قوی در انبار مهمات ارتش اوکراین در اوچاکیف، منطقه میکولایف رخ داد. موج انفجار به حدود ۵۰ خانه آسیب رساند. انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن در منطقه خرسون شنیده شد.
انزجار همه‌جا در کمین است. شاید صبح که به محل کارتان می‌روید لکۀ خون ناشی از یک تصادف در بزرگراه به چشمتان بخورد؛ در محل کار، به همکارتان که از دست‌شویی بیرون آمده، ولی دست‌های کثیفش را نشُسته نگاهی شکاکانه می‌اندازید؛ و در خانه، پوشک فرزندتان را عوض می‌کنید، گرفتگی دریچۀ چاه حمام را باز می‌کنید، یا جوشتان را می‌ترکانید. فقط نوزادان و آدم‌هایی که در کُما هستند می‌توانند روزی بدون انزجار را تجربه کنند. چرا انزجار این‌قدر قدرتمند است؟ و چطور به رفتار‌های ما شکل می‌دهد؟
تایباد ـ رئیس سازمان آتش نشانی تایباد گفت: انفجار یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر، دو مصدوم برجای گذاشت.
رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
در اثر یک انفجار مهیب در یک فروشگاه زنجیره‌ای در فلوریدای آمریکا آتش‌سوزی رخ داده است که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
سوختن یک خانواده در انفجار خانه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ