هفته مردی در نیوجرسی با انفجاری پرسروصدا شروع شد. بعدازظهر دوشنبه گذشته، شهاب‌سنگی به سقف خانه او برخورد و با ایجاد حفره‌ای وارد خانه‌اش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرشکار با بیان اینکه تعداد تلفات پرندگان به ۱۷۰ قطعه رسیده است، عنوان کرد: این پرندگان شامل گونه‌های مختلف مانند فلامینگو، پلیکان سفید، حواصیل ارغوانی، حواصیل خاکستری، اگرت ساحلی، کاکایی صورتی و حواصیل شب بوده‌اند.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
در دقایق پایانی نیمه اول، فیلمبردار صدا و سیما مورد هدف پرتاب سنگ هواداران قرار گرفت.
برخورد دو اتوبوس در اتوبان سعیدی تهران سبب مصدومیت بیش از ۱۲ مسافر شده است.
تصویری جالب از دست دادن حداد عادل و خاتمی در مراسم سالگرد فوت مرحوم دعایی منتشر شده است.
صحنه مشکوک داوری در دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
نیمکت استقلال بعد از هر گل این تیم اوج هیجان و شادی را تجربه می‌کند.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی چلسی، که تک‌گل پیروزی‌بخش این تیم را مقابل لیدز به ثمر رساند در اواخر مسابقه بعد از خطای بازیکنان حریف از زمین بیرون رفت و برخوردی شدید با مسئول امنیتی زن ورزشگاه داشت.
عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در این منطقه که نشان دهنده رگه‌ای شهاب‌سنگ در آسمان است، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. انجمن شهاب سنگ آمریکا که اطلاعات مربوط به مشاهده این جرم آسمانی در ایالات متحده را جمع آوری و منتشر می‌کند، تصویری از این شهاب سنگ را پس از فرود در تگزاس به اشتراک گذاشت. این سازمان گفت که سه شهاب سنگ مختلف در تگزاس، فرانسه و ایتالیا طی سه روز به زمین برخورد کردند.
تصویر روز ناسا، عکس شهاب‌سنگی است که حدود ۷ ساعت قبل از برخورد با جو سیاره زمین ثبت شده است. مسیر پیش‌بینی‌شده این شهاب‌سنگ فرصت نادری را برای رصدگران شهاب‌سنگ ایجاد کرد.
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می‌شود و در حالی که می‌گوید قهرمان جهان کجاست، به سمت مسی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد.
پس از برخورد یک فضاپیمای متعلق به ناسا با سیارکی در اوایل سال جاری دنباله‌ای عظیم از خرده سیارک‌ها به وجود آمده که اطلاعات زیادی از سنگ‌های فضایی و چگونگی مدیریت هرگونه صخره‌ای که تهدیدی برای زمین به حساب می‌آید، فراهم می‌کند.
۳۰ نوامبر ۱۹۵۴، زنی در ایالت آلاباما آمریکا با سورپرایزی فرازمینی روبه‌رو شد. الیزابت هاجز که روی تخت خود چرت می‌زد، مورد اصابت شهاب‌سنگی ۴/۵ کیلوگرمی قرار گرفت. این در حالی است که احتمال برخورد شهاب‌سنگ با سقف خانه‌ای، بدون درنظرگرفتن احتمال برخورد با افراد داخل خانه، یک به ۱۸۲ تریلیون است!
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
لحظه ضربه نهایی سردار با پرش نیکولاس فولکروگ هافبک راست وردربرمن برای جلوگیری از ضربه نهایی مواجه شد و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و باعث شد تا هر دو به زمین بیفتند
سردار آزمون و نیکولاس فولکروگ در برخوردی شدید از ناحیه سر دچار مصدومیت شدند و بازیکن وردربرمن از ناحیه سر با شکستگی نیز مواجه شد.
درگیری رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با لوئیز دیاز در زمین توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس پیش از آغاز دیدار استقلال و سپاهان برخورد جالبی داشتند.
آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی، مدیر مدرسه فقهی امام خمینی(س) قم، با انتقاد از رفتارهای خشن در مقابله با بی حجابی، گفت: هم کسی که این رفتار با او شود حتما ناراحت می شود و اگر خودش هم اعتقاد کوچکی داشته، آن هم از بین می رود و هم کسی که این صحنه ها را ناظر است حتما متنفر می شود.
واکنش رونالدو روی صحنه صحبت‌های تن هاخ هم دقیقا به همین شکل بود و او روی خوشی نشان نداد.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ