رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز علت انفجار ساختمان در جوانمردقصاب بوده است؛احتمال محبوس‌بودن زیر آوار وجود دارد.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
بهارستان- انفجار گاز در یک منزل مسکونی در گلستان سبب ورود خسارت مالی و مصدومیت یک نفر شد.
آتش سوزی در یک ون مسافربری در شرق پاکستان باعث کشته شدن ۷ نفر از جمله دو کودک شد
گاز پخت و پز باعث انفجاری مهیب در یک رستوران کباب‌پزی در شمال غربی چین شد که در جریان جشن‌های ملی، ۳۱ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز تاکنون هشت مصدوم و یک فوتی داشته است.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
بهارستان- انفجار یک کپسول گاز در شهر گلستان در غرب تهران سبب مصدومیت دو نفر شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد
انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک
یک روزنامه در افغانستان در گزارشی نوشت: انفجار شامگاه شنبه یک تانکر گاز در شمال کابل، یک اقدام تروریستی از پیش طراحی شده بوده است.
تبریز- فرماندار اسکو از فوت شدن یک نفر در حادثه انفجار گاز کارخانه نئوپان خبر داد.
اسلامشهر- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
انفجار یک تانکر حمل گاز در عراق به کشته و زخمی شدن شهروندان عراقی منجر شد.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت پنج نفر در اثر وقوع انفجار در اثر نشت گاز از آبگرمکن در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ