اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای مدال آوری در بازی‌های آسیایی است در حالی تنها با یک مربی عازم هانگژو می‌شود که از یک سهمیه در اختیار دیگر به جا استفاده نشده است.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
خورشید در واقع یک تنور آتش نیست. در شعله‌های آتش و و شمع، احتراق شیمیایی وجود دارد. وقتی آب را روی آتش می‌ریزیم، آب گرمای شعله را جذب می‌کند و آنقدر آن را خنک می‌کند که دیگر نمی‌تواند واکنش سوختن را حفظ کند. همچنین دسترسی آتش به اکسیژن را مسدود می‌کند. آب اساسا فرآیند شیمیایی را متوقف می‌کند.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
تصادف یک کامیون حمل سوخت و یک خودرو، باعث آتش‌سوزی مهیبی بر روی پل بزرگراهی ایالت کنتیکت شد. به گفته مقامات، راننده کامیون جان خود را از دست داده و افراد دیگری نیز زخمی شده اند.
سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن با وجود انتقادات زیادی که در ابتدای کار همراهش بود، توانست تیمش را به نیمه نهایی لیگ اروپا برساند.
اصفهان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حریق در منزل مسکونی و سوختن زن و شوهر در آتش خبر داد.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
وضعیت مالی نفت مسجدسلیمان تغییری نکرده و رضا عنایتی در آستانه استعفا از هدایت این تیم قرار دارد.
وقتی که انقلاب شد در یک روزِ دَه بهمن، ساعت دو بعد از ظهر بود دیوار‌های آجری بلند کارخانه شروع به سوختن کرد و دود آبی رنگ اتاقکی که تفاله جو را می‌سوزاند با دود سیاه رنگ ناشی از آتش سوزی رو به آسمان در هم تنیده شد.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
پایانه نفتی خرسون اوکراین یک روز پس از گلوله باران توسط نیرو‌های ارتش روسیه که از رودخانه دنیپرو شلیک کردند، همچنان در حال سوختن است. خرسون، بندر حیاتی دریای سیاه و دروازه‌ای به کریمه، اولین شهر بزرگی بود که پس از شروع حمله در ۲۴ فوریه به دست نیرو‌های روسیه افتاد. این شهر با عقب نشینی نیرو‌های روسیه آزاد شد و در حال حاضر روس‌ها در نزدیک رودخانه دنیپرو، مستقر هستند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به کار یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش با حمایت‌های قضایی خبر داد.
سال ۹۵ خودرو زانتیای سوخته‌ای در اسلامشهر پیدا شد و وقتی از سوی ماموران مورد بررسی قرار گرفت یک جسد کاملاً سوخته از آن بیرون آمد. جسد قابل شناسایی نبود با این حال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی، سوختن جسد را عمدی تشخیص دادند.
روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
سخنگوی دولت گفت: غم آرتین غم ایران است و برای ساختن آینده آرتین ها یک ایران متحد خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان را در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
تنها ۲۳ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و کلی نماد در سال جاری باز هم در صف عرضه اولیه‌ها باقی ماندند. در این ۲۳ روز احتمال عرضه اولیه کدام نماد‌ها وجود دارد؟
مدتی است که در شبکه های اجتماعی مطالبی دست به دست می شود که مضمون آن بیانگر مصرف بسیار زیاد برق یخچال فریزرهای خانگی است؛ مطالبی که در آنها ادعا می شود مصرف یک دستگاه یخچال فریزر خانگی به به تنهایی از 200 کیلووات ساعت بیشتر است و لذا مشترکان خانگی امکان مصرف برق در چارچوب الگو را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ