وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
بهارستان- انفجار گاز در یک منزل مسکونی در گلستان سبب ورود خسارت مالی و مصدومیت یک نفر شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه و تخریب ۱۲ منزل مسکونی دیگر در این حادثه خبرداد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان: با وجود صدور هشدار‌های مربوط به چهارشنبه سوری متاسفانه در بخش‌هایی از شهر همچون حصار امام و بلوار میرسیدعلی همدانی حریق لاستیک را شاهد بودیم.
حوالی ساعت سه بامداد دیروز ۲۱ اسفند در اثر این حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در محله منظریه تبریز علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو و چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیدند.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
تبریز- حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه انفجار یک منزل مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز پنج فوتی برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک منزل قدیمی و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک انفجار در منزلی قدیمی که منجر به فوت یک خانم شده است خبر داد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
لحظه انفجار منزل خانواده شهید محمد الجباری در الخلیل توسط نظامیان صهیونیست که چندی پیش در جریان یک عملیات استشهادی به شهادت رسیده بود.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
منابع لبنانی از وقوع انفجار در محوطه منزل وزیر حمل و نقل این کشور خبر دادند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ