منابع رسانه ای از وقوع انفجار در یک مرکز تجاری در استانبول ترکیه و احتمال جان باختن یا زخمی شدن شماری در این انفجار خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
رسانه های سوری تصاویری از دوربین مدار بسته یک مرکز پزشکی منتشر کرده‌اند که لحظه انفجار تروریستی در منطقه سیده زینب سلام الله علیها را نشان می دهد.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته شدند.
رسانه‌ها از وقوع یک انفجار در مرکز ولایت غور در افغانستان خبر می‌دهند.
منابع محلی گزارش دادند که گروه تروریستی الشباب به یک مرکز نظامی در اقلیم شبیلی سفلی حمله کرده است.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران عصر امروز یک مغازه در خیابان سهروردی منفجر شد
رسانه‌ها از افزایش آمار جان‌باختگان و مصدومین انفجار یک مرکز امنیتی در پاکستان به ۷۴ نفر خبر می‌دهند.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با کمک نیرو‌های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
صبح دیروز یک خودرو در نزدیکی مرکز تلویزیون ملیتوپل اوکراین منفجر شد.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
منابع عراقی از انفجاری در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق که یک کشته برجای گذشته است، خبر دادند.
روز گذشته نیز یک انفجار مرگبار در مرکز آموزشی کاج واقع در منطقه شیعه‌نشین غرب کابل رخ داده بود، که در آن حمله حدود ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.
یک منبع دولتی در افغانستان اعلام کرد که شمار تلفات انفجار تروریستی در یک مرکز آموزشی در غرب کابل افزایش پیدا کرده است.
سفارت روسیه در ایروان اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار اخیر در یک مرکز تجاری در پایتخت ارمنستان را به شدت رد کرد.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ