یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
بر اثر قوع انفجار در یک جشنواره مردمی در جزیره تایوان، ۲۸ تَن زخمی شدند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
انفجار یک تانکر حامل سوخت در سلیمانیه عراق شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در آمریکا باعث کشته شدن راننده و مجروح شدن 5 نفر شد.
یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه و تخریب ۱۲ منزل مسکونی دیگر در این حادثه خبرداد.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک انفجار در منزلی قدیمی که منجر به فوت یک خانم شده است خبر داد.
منابع رسانه ای از وقوع انفجار در یک مرکز تجاری در استانبول ترکیه و احتمال جان باختن یا زخمی شدن شماری در این انفجار خبر دادند.
در پی انفجار مهیب یک تانکر سوخت در شرق آفریقای جنوبی، شماری از افراد جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر دچار سوختگی شدند.
یک روزنامه در افغانستان در گزارشی نوشت: انفجار شامگاه شنبه یک تانکر گاز در شمال کابل، یک اقدام تروریستی از پیش طراحی شده بوده است.
منابع خبری از وقوع یک انفجار در شمال پایتخت افغانستان خبر می دهند که ۱۱ کشته و زخمی بر جا گذاشته است.
تایباد ـ رئیس سازمان آتش نشانی تایباد گفت: انفجار یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر، دو مصدوم برجای گذاشت.
رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
در اثر یک انفجار مهیب در یک فروشگاه زنجیره‌ای در فلوریدای آمریکا آتش‌سوزی رخ داده است که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
انفجار یک تانکر حمل گاز در عراق به کشته و زخمی شدن شهروندان عراقی منجر شد.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ