جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اورژانس تهران برای برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
تمرینات هوادار تهران از پنجشنبه این هفته در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران، از فعالیت شبانه روزی نیروهای میدانی شهرداری برای پاکسازی مصلی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
امیرعبداللهیان اعلام کرد کشورش آماده برگزاری نشست‌های سه‌جانبه بین تهران، باکو و آنکارا است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است برگزاری اردوهای آماده سازی در شهرهای مختلف کمک شایانی به رشد کشتی استان‌ها می‌کند.
تیم فوتبال پیکان تمرین امروز خود برای دیدار با استقلال را در هوای برفی تهران برگزار کرد.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور برای آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی در تهران آغاز می‌شود.
چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور برای آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی در تهران آغاز می‌شود.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل درب دانشگاه برگزار شد.رئیسی در این مراسم با بیان اینکه اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز متفاوت خواهد شد و شرایط کاهشی پیدا خواهد کرد، گفت: تردید ندارم هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از خواسته‌ها قابل انجام است.
تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دربی تهران آماده می کند، در دیداری تدارکاتی برابر ملوان به پیروزی پرگل رسید.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
ساعاتی پیش وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا در چارچوب جلسه‌ای که در لوگزامبورگ برگزار شد، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند.
در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان کلیه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در آستانه برگزاری مسابقات کاپ روئینگ آسیا در تهران گفت: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته و آماده میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد هستیم.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در آستانه برگزاری مسابقات کاپ روئینگ آسیا در تهران گفت: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته و آماده میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد هستیم.
بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.
دادستان تهران گفت: به منظور کاهش اطاله دادرسی، طبق توافق به عمل آمده با سازمان پزشکی قانونی، جلسات رسیدگی به قصور پزشکی مربوط به پرونده‌های مهم با حضور قضات دادسرای تهران برگزار می‌شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ