تمرینات هوادار تهران از پنجشنبه این هفته در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار به بهترین شکل ممکن خود را برای سومین فصل حضورش در لیگ برتر آماده می‌کند.
هوادار تهران که ده روز گذشته در شرایط اردو بود با پیروزی پر گل مقابل استقلال آماده دور جدید تمرینات می‌شود.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
در شرایطی که قرار بود برنامه آماده سازی پرسپوليس در ترکیه دنبال شود، این اردو لغو شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به چیزی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌‌کند.
اوسمار می‌گوید غیبت هواداران در بازی نیمه نهایی باعث تأسف است.
رئیس‌جمهور اوکراین از اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای ارسال یک میلیون گلوله توپ و مهمات مورد نیاز فوری به کی‌یف خبر داد.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار امروز پرسپولیس و پیکان خواهد شد.
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
مکتب فکری دیگری می‌گوید: برای اینکه در خرید کلاه مرتکب خطا نشده باشید، اصلاً نیازی نیست که از گواهی باخبر باشید. درحالی‌که می‌توانید زیرچشمی نگاهی به برگۀ گواهی بیندازید، مجبور نیستید که چنین کاری انجام دهید تا بتوانید کلاه را بخرید. گواهی نقش مدرکی را بازی می‌کند که می‌گوید فردی متخصص امضا را اصیل تشخیص داده، و تا زمانی که مدرک چنین تشخیصی وجود دارد، می‌توانید بدون نگرانی کلاه را بخرید. زمانی که اصالت تأیید شد، شرایط برای شما آماده است که خریدی مسئولانه انجام دهید. مگر کار متخصصینِ تشخیص اصالت همین نیست؟
پیراشکی گوشت با سیب زمینی یکی از روش‌های بسیار خوشمزه برای تهیه یک پیراشکی خانگی با خمیر پیراشکی آماده است.
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
در تهیه این پلو از انواع سبزیجات معطر مانند ریحان و مرزه و نعنا تهیه شده است که عطر فوق العاده‌ای به پلو می‌دهد و چون از گوشت چرخ کرده استفاده می‌شود و بسیار فوری آماده می‌شود و شما زمان زیادی لازم نیست تا این پلو را تهیه کنید.
لوئیس فن خال، سرمربی هلند، خودش را برای دیدار دشوار برابر تیم ملی آرژانتین آماده کرده بود.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، از نمایش هجومی تیمش برابر منچستریونایتد لذت برده است.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آنقدر آماده و باانگیزه بودم که فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، می‌گوید هرروز به باخت سال گذشته‌اش به حسن یزدانی فکر کرده و حالا آماده رقابت با اوست.
داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه در یک پیست خاکی برای قضاوت در جام جهانی آماده شده بود، گفت: آوردن کمک داور ویدئویی (VAR) کار سختی نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند.
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به ترسیم مرز دریایی با صهیونیستها گفت: فکر نمی‌کنم که ما با جنگ جدیدی مواجه باشیم، اگرچه مقاومت کاملاً آماده و حاضر در میدان است.
ادعای وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص این که ایران موضوعات فرا برجامی را مطرح می‌کند، درحالی مطرح می شود که وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه از موضع اتحادیه اروپا در تعیین تکلیف برای طرف های مذاکرات وین در پذیرش متن پیشنهادی یا قبول شکست مذاکرات به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ