وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوشان واترپلو ایران برای پیگیری تمرینات خود و برگزاری دیدارهای تدارکاتی به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو بامداد امروز(چهارشنبه) راهی کشور صربستان شدند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ ای اعلام کرد: روسیه آماده است تا نشست سه‌جانبه‌ای را با حضور وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو برگزار کند.
حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2023 با برگزاری دیدارهایی تدارکاتی برای این رویداد مهم آماده می‌شوند.
فهرست نهایی تیم ملی امید جهت برگزاری اردوی آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که به زودی نشستی را برای آماده سازی جهت بازگشایی سفارتخانه ها با همتایان ایرانی خود برگزار خواهد کرد.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
امیرعبداللهیان اعلام کرد کشورش آماده برگزاری نشست‌های سه‌جانبه بین تهران، باکو و آنکارا است.
قرار است بعد از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عراق، تیم ملی مقابل روسیه نیز به میدان برود تا روند آماده سازی خود را دنبال کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
کارکنان ورزشگاه الثمامه زمین چمن را برای برگزاری دیدار ایران و آمریکا آماده کرده‌اند.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد با ادعای بررسی حوادث اخیر در ایران را مصداق بارزی از سوء استفاده دولت آمریکا از سازوکار‌های بین المللی برای اغراض غیرقانونی و مداخله جویانه خود در امور داخلی کشور‌های مستقل می‌داند.
موارد مربوط به برگزاری بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه مورد بررسی قرار گرفت.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
ملی پوشان فوتبال ایران پس از برگزاری دیدار تدارکاتی برابر سنگال در سالن وزنه ریکاوری کردند و به زودی آماده بازگشت به ایران می‌شوند.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: به جای درگیری،برخورد و حذف، پیشنهاد گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را تثبیت کنیم.
سفیر کشورمان گفت: موضوع از سرگیری مذاکرات و برگزاری دور ششم مورد اتفاق نظر است، اما ما منتظر فراهم شدن زمینه مناسب برای مذاکرات در عراق هستیم. کمیسیون‌های ایرانی و سعودی آماده از سرگیری مذاکرات هستند.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی آماده برگزاری اردوی خود در شهریور و مهرماه می‌شود که اظهارات اخیر سرپرست این تیم شائبه عدم دعوت از بعضی بازیکنان شاخص را جدی‌تر می‌کند.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار
یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ