نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در آستانه برگزاری مسابقات کاپ روئینگ آسیا در تهران گفت: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته و آماده میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: کم شدن آب دریاچه و گِل زیاد باعث شده تا آزادی جایی برای فوتبال ساحلی باشد.
کم شدن آب دریاچه آزادی باعث شد تا روئینگ‌سواران تصمیم به سفر بگیرند.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است،گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم‌شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود و کسی نمی‌گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین کنند.
در پایان لیگ برتر قایقرانی دراگون‌بوت بانوان در دریاچه آزادی آوش خلیج فارس قهرمان رده سنی آزاد و سکان تهران قهرمان رده سنی بزرگسال شدند.
شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان و دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان جوانان از امروز 7 اسفند در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان در بخش زنان و مردان 7 و 9 اسفند در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
اولین اردوی تیم ملی اسلالوم مردان از 17 بهمن به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک از 10 بهمن در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
ملی پوشان قایقرانی با وجود سردی هوا مجبور هستند در دریاچه آزادی یخ دریاچه را بشکنند و در دمای زیر صفر تمرین کنند.
دریاچه آزادی فردا 21 آذر میزبان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جوانان و زیر 23 سال بانوان خواهد بود.
در پایان مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در دریاچه آزادی گیلان قهرمان بزرگسالان و مازندران قهرمان جوانان شد.
لیگ برتر کانوپولو آقایان با برگزاری مسابقات هفته هشتم تا دهم فردا اول آذرماه در دریاچه آزادی دنبال می‌شود.
لیگ برتر کانوپولو بانوان با برگزاری مسابقات نیم‌فصل دوم از صبح امروز در پیست کانوپولو دریاچه آزادی آغاز شد.
مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان 7 و 9 آذرماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته آب‌های آرام از فردا 17 مهر با برگزاری مسابقات بانوان در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی از امروز در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در آستانه برگزاری مسابقات کاپ روئینگ آسیا در تهران گفت: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته و آماده میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ