رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تورم‌های ماهانه در حدود ۲ درصد کنترل شده، بیکاری به مرز کم‌سابقه ۸ درصد نزدیک شده، آمار رشد تولید صعودی است و دو سال آینده را می‌توان سال‌های شکوفایی و ثمردهی عملیات نجات ایران دانست.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گفت: در هفته جهانی صلیب سرخ به منظور توانمندسازی نیروهای امدادی تمرین‌های بزرگی برگزار می‌شود.
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: ۳۴ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، مراسم روز جهانی قدس را در سراسر کشور راهبری می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تلاش برای رفع دغدغه‌های امدادگران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص تاکید کرد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اقدام مثبت بانک مرکزی در مورد راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز ایران گفت: دولت برای موفقیت این طرح باید مراقب قاچاق ارز باشد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد محور هراز از امروز تا سوم اسفند ماه به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای خبر داد
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تا شب گذشته و با پایان عملیات برپایی اسکان اضطراری نزدیک به ۴۱ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برپا شده‌است.
مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات اضطراری احمر با اشاره به جزییات زمین لرزه در مازندران گفت: نیروهای هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مرکز کنترل شرکت ملی گاز گفت: تعطیلی ها باعث به سختی افتادن مردم میشود اما در این شرایط تعطیلی را پذیرفتیم تا مردم به زحمت نیوفتند.
جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل شد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از سیاست‌های غلط بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز انتقاد کرد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: جاده هراز از فردا به مدت ۴ روز به دلیل عملیات عمرانی مسدود می شود.
سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران اهمیت مرکزکنترل و اهمیت عملیات ماهواره‌های سنجشی را تشریح می‌کند که در این فیلم می‌بینید.
کرج- رئیس سازمان فضایی گفت: تا پایان سال سه مرکز دیگر کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی خواهد شد.
کرج- نخستین مرکز کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش از دور صبح شنبه با عنوان ساختمان خیام در سازمان فضایی ایران در ماهدشت افتتاح شد.
تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: اقدامات در زمینه کنترل و ایمن سازی مرزهای عراق و سوریه ادامه دارد.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ