سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از آماده باش اورژانس در روزهای گرم پیش رو خبر داد.
محمد ربیعی پس از یک روز استراحت تمرینات سبزپوشان را این‌ بار در پایتخت هدایت می‌کند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از اعزام نیروهای ارزیاب به محل وقوع زمین لرزه در شرق تهران خبر داد.
در هر گوشه ای از میدان امام حسین تهران عوامل اجرایی به مردمی که برای مهمانی غدیر آمده اند کمک رسانی می کنند.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
پاکدشت- استاندار تهران از آماده باش دستگاه‌های ذیربط و ستاد بحران این استان در منطقه فیروزکوه خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
رئیس مرکز اورژانس تهران، از آماده باش ۲۸۰ پایگاه اورژانس در شهر تهران برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.
علی علیزاده و آرمین سهرابیان در مصاف برابر پیکان دو غایب کلیدی سرمه‌ای پوشان سیرجانی بودند.
جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان مخصوصا نواحی مرکزی و نیمه جنوبی شهر و استان تهران این است که در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.
کرمان - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای انتقال وزیر ورزش و جوانان به تهران برای ادامه درمان خبر داد.
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی و فرعی تهران در مناطقی که با بارش برف و باران مواجه هستند شن‌پاشی شده‌اند.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با توجه به بارش‌های صورت گرفته افزود: در این راستا دستورات لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
ساعاتی پیش وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا در چارچوب جلسه‌ای که در لوگزامبورگ برگزار شد، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند.
تیم تراکتور قرار است یک اردوی تدارکاتی در تهران برپا کند.
یک مسئول در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت اعلام کرد که نفتکش‌های ایرانی حامل سوخت آماده هستند که طی یک الی دو هفته به سوی لبنان حرکت کنند و در بندری که طرف لبنانی مشخص کند، پهلو بگیرند.
سیمان تهران: آماده مشارکت در ترمیم و بازسازی بی بی شهربانو هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ