سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
سرنیزه تحلیل شده بخشی از یک مجموعه‌ای از سرنیزه‌های ساخته شده از برنز است که بیش از ۱۰۰ سال پیش در سایت باستان‌شناسی موریگن در سوئیس پیدا شد و اکنون در موزه تاریخ برن نگهداری می‌شود.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد که اکنون روزانه به‌طور میانگین ۳۰۵ تا ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه‌های کشور تحویل می‌شود.
طی روزهای گذشته بیش از 10 نام برای سرمربیگری استقلال مطرح شده؛ به نظر شما چه کسی شایسته این عنوان است؟
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: کشت بهاره با ذخیره بیش از ۴۵۰ هزار تن کودهای یارانه‌ای آغاز شده است و در حال حاضر در ۲۷ روز گذشته ۴۴۰ هزار تن کود، علاوه برذخیره به استان‌های تحویل داد.
شاگردان مرفاوی با صعود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا بیش از پیش در کانون توجه فوتبال‌دوستان ایرانی قرار خواهند گرفت.
گفته می‌شود در واپسین روز‌های دولت دوازدهم، مولفه‌های اقتصادی در شرایط وخیمی به دولت رئیسی تحویل داده شده است. دولت هم از فردای انتخابات۱۴۰۰، دولت روحانی را به عنوان مقصر وضع موجود معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد شرایط رئیسی در سال۱۴۰۱ بهتر از روحانی در ۱۳۹۸بوده است.
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
اکبر نیکزاد از تکمیل و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول خبر دادو گفت: بیش از یکهزار واحد باقیمانده که پیشرفت مناسبی دارندحداکثر تاشهریور ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل می‌شوند.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در سال جاری بیش از ۶.۷ میلیون تن چغندرقند بهاره و پاییزه تولید و تحویل کارخانه‌ها شد.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که ۲۰۰ واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
مدیرعامل شرکت ایدم از تولید و تحویل بیش از پنج هزار دستگاه انواع موتور دیزلی تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این اقدام نشان از رشد ۶۰ درصدی عملکرد ایدم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارتشی خبر داد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
می توان گفت که صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بیش از استقلال، در خدمت تیم ملی بوده اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۰ شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن‌ها و بیش از ۱۰۰ شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ