رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش حق پرستاری معلولان و تحویل ۲۰ هزار مسکن مددجویی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
وزیر نفت گفت: افزایش حق العمل‌کار جایگاه‌داران در دستور کار هیئت دولت قرار دارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتشار احکام قطعی و محکومیت دفاتر متخلف، به جهت بازدارندگی در دستور کار قرار می‌گیرد.
صولت مرتضوی، از افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیر دولتی خبر داد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه یادآور شد که در مدت زمان اندکی تحرکات علیه دولت چین رو به افزایش گذاشته است.
معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا اعلام کرد: در راستای تأمین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهرها افزوده می‌شوند.
معاون امور اسناد سازمان ثبت از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افزایش حق التحریر دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
در راستای تسهیل افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، از ابتدای سال بعد، گواهی نامه حق تقدم به صورت الکترونیک صادر خواهد شد.
مجتبی یوسفی گفت:صنعت هوایی کشورمانزدیک به ۴۰ سال است که به سختی نیروهای متخصص خود راحفظ کرده است ازطرفی راه تداوم فعالیت وتقویت آنها افزایش قیمت بلیط نیست که فشار حداکثری به مسافران وارد کند
عضو منتخب شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: تخصیص کامل قدر السهم هلال احمر از حق الثبت اسناد و افزایش بیش از ۵۰ درصد در بودجه ۱۴۰۲ برای انجام وظایف محوله همانند سایر نهادهای امدادی ضروری است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مکلف هستیم حق اولاد را ۱۰۰ درصد و حق عائله‌مندی را ۵۰ درصد، برای سال ۱۴۰۲ افزایش دهیم.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حق عائله‌مندی در سال ۱۴۰۲ با ۵۰ درصد افزایش به حدود ۹۰۰ هزار تومان و حق اولاد با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
کاهش سن رأی‌دهندگان به حدود ۱.۴ میلیون جوان حق رأی می‌دهد و تعداد افراد دارای حق رأی را تقریبا ۲.۳ درصد افزایش می‌دهد.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
شبکه رادیویی کوپه فاش کرد که باشگاه بارسلونا برای رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا، حق پخش بازی‌های‌شان را از خودشان خریدند و به عنوان درآمد جدید اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ