کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
وزیر خارجه اردن و معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل درباره آماده سازی شرایط برای بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان گفت‌وگو کردند.
فرمانده ارتش سودان در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواستار انتخاب جایگزینی برای نماینده این سازمان در کشورش شد.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره شهادت خضر عدنان شد
دبیرکل سازمان ملل امروز در پایان نشست دوحه گفت: نشست دوحه درباره به‌ رسمیت‌شناختن طالبان نبود.
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد، درپی زلزله شدید بامداد دوشنبه در این کشور با آنتونیو گوترش دیدار کرد.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد که شب گذشته در ورزشگاه بصره شاهد بازی تیم ملی فوتبال عراق و عربستان و پیروزی دو بر صفر عراق بر عربستان بود، به بیان دیدگاه خود درباره عراق پرداخت.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌های موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌ها موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
رئیس جمهوری مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره بحران لیبی و نشست تغییرات اقلیمی که قرار است در شرم الشیخ برگزار شود، رایزنی کردند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
سخنگوی سازمان ملل ادامه داد در بیانیه ما به مناسبت آزادی باقر نمازی، دبیر کل قدردانی خود را از آزادی همکار سابق ما اعلام کرد.
نخست وزیر عراق و دبیر کل ناتو در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و درباره تقویت همکاری نظامی رایزنی کردند.
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند با «امیرعبداللهیان» دیدار و در خصوص مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل وقوع حمله سایبری ایران علیه آلبانی را تائید نکرده و گفت ما هیچ اطلاعات مستقلی در مورد اینکه آیا این حمله سایبری رخ داده است یا خیر نداریم.
تخت روانچی در این دیدار سازنده و دوستانه با دبیرکل سازمان ملل درباره موضوعاتی همچون کنفرانس بازنگری ان پی تی، برجام و مسایل منطقه‌ای از جمله خلیج فارس و همچنین نقش سازمان ملل در عرصه بین المللی گفتگو کرد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ارسال کرد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی در واکنش به کشته شدن ایمن الظواهری، رهبر سابق القاعده اظهار کرد: ما هیچ اطلاع یا اطلاعاتی درباره محل اختفای الظواهری و اینکه آیا او در کابل بوده یا در مکانی دیگر نداریم، ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ