احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌کند.
سازمان ملل متحد نسبت به افزایش چشمگیر حملات شهرک نشینان اشغالی به مردم و اموال فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هشدار داد.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
سردار تنگسیری با اشاره به خباثت انگلیسی‌ها در منطقه بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "دوران بزن در رو تمام شده است" و اگر بزنند می‌خورند.
کمیته هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای، نسبت به تمام شدن صبر این نیروها در برابر تجاوزات آمریکا در عراق هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه( ۱۸ و ۱۹ خرداد) هشدار داد.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران علاوه بر تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور انجام اقدام‌های پیشگیرانه، از شهروندان نیز خواست که در طی این مدت علاوه بر رعایت جوانب احتیاط در ترددها، از اسکان در کنار رودخانه‌ها و تردد‌های غیرضروری و همچنین از توقف جاده‌ای بویژه در محور‌های کوهستانی استان نیز خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت احتمال بالا آمدن سطح آب به علت بارش شدید برف و باران در ارتفاعات گفت: مردم استان تهران از توقف و اتراق کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
سازمان مدیریت بحران استان تهران درخصوص وزش باد شدید از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در نیمه جنوبی استان هم هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بنا‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
رئیس انجمن فولاد در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ضمن هشدار نسبت به توقف تولید آهن اسفنجی و تعطیلی کارخانجات زنجیره فولاد در پی کمبود گاز، در مورد اصلاح محدودیت ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه‌شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
یک نهاد اقتصادی یمن به شرکت های داخلی و خارجی غارت کننده منابع این کشور هشدار داد که به ضرب الاجل تعیین شده برای توقف غارت ثروت های یمن پایبند باشند.
طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار می‌دهیم که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ