عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
سوریه تصمیم به بازگشایی سفارت خود در تونس و تعیین سفیر در این کشور واقع در شمال آفریقا گرفت.
کلیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان امروز به رأی نمایندگان مجلس گذاشته‌ می‌شود و تصمیم جدید نمایندگان برای امنیت و حمایت از زنان اخاذ خواهد شد.
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
وزارت صمت در مکاتبه ای با بانک مرکزی، ۵ پیشنهاد جدید خود مبنی بر تنظیم بازار تلفن همراه و تبلت را اعلام کرد.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان ادامه ندهند.
وقتی رهبران سعودی چشم‌انداز ژئوپلیتیک را بررسی می‌کنند، تصویری که می‌بینند به‌طور قابل‌توجهی با تصویری که همتایان آمریکایی‌شان می‌بینند، متفاوت است. برای نخبگان واشنگتن که به حمایت تقریبا تضمینی عربستان از ایالات‌متحده عادت کرده بودند، این واقعیت جدید یک شوک است، به همین دلیل است که برخی از سیاستمداران واکنش هیستریک به تصمیم اوپک‌پلاس نشان دادند.
با تصمیم صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان سه بازیکن جدید به اردوی این تیم اضافه شدند.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
فدراسیون جهانی والیبال با اعلام ژاپن به عنوان یکی از سه میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک 2024، این مسابقات را تحت عنوان جام جهانی 2023 برگزار خواهد کرد.
مدیران بارسلونا تمهیدات جدیدی را برای حفظ امنیت و تمرکز بازیکنان این تیم در نظر گرفته‌اند.
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مذاکرات دانشگر با استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد بی نتیجه بود تا این بازیکن تصمیم بگیرد در فصل جدید طلایی‌پوش شود
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ