عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: متاسفانه شاهد یک رویکردی هستیم که بعد از تصویب بودجه و در زمان اجرای آن اگر منافعی برای مردم داشته باشد دولت می‌گوید که این کار من بوده و ما دنبال می‌کردیم که انجام شود؛ اما در مقابل اگر مضراتی برای مردم داشته باشد می‌گویند مجلس ورود کرد و خراب کرد وگرنه ما دنبال اصلاح بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت:در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم،آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.
داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توییتی به محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در مورد انتشار اوراق مالی پاسخ داد و نوشت: دولت آقای روحانی فقط در دو سال پایانی خود با انتشار اوراق، مالی بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشت دولت سیزدهم این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مالی جدید در دو سال اخیر بازپرداخت. کرد بدهی‌های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید.
روزنامه اطلاعات از وابستگی مالی و اتکای حوزه‌های علمیه به دولت انتقاد کرده و نوشته کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم هر کم‌وکاستی را به پای روحانیت نمی‌نوشتند.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏بیانیه حکومت افغانستان نشان می‌دهد پیام اخطار قاطع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حق مردم‌مان را هر جا باشد می‌گیریم،
وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.
دولت اوکراین بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم‌های خود جا داد.
دولت اوکراین تصمیم گرفته است این صومعه را تصرف و آن را از گروه طرفدار روسیه بگیرد و به ۵۰۰ راهب آن مهلت داد تا آن جا را ترک کنند، اما آن‌ها به مصمم به ماندن در صومعه هستند.
رئیس مجلس گفت: دولت و مجلس درباره احکام دائمی و یک ساله بحث کردند و این موارد از هم تفکیک و قرار شده آنهایی که احکام دائمی هستند، دولت در یک جا به صورت لایحه به مجلس دهد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت مدتهاست در کورس رقابت از تورم جا مانده است و نمی‌تواند تورم و گرانی‌ها را مدیریت کند.
فعال سیاسی گفت: هر جا مشکلی پیش می آید دولت یا می گوید قانون مجلس را اجرا می کنیم یا می گوید مجلس مخالف این کار است. مجلس انفعال را کنار بگذارد و حداقل در یک سال پایانی کارش از جایگاه قانونی خود دفاع کند.
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.
ضرغامی حالا گفته که «این کشتی برای خدمت دادن به گردشگران آماده شده است، اما دولت قطر به دلایل مشکلات داخلی خودش امکان پهلو گرفتن کشتی و شناور‌های ایرانی را ندارد و مسؤولان قطری از به وجود آمدن این شرایط و اینکه نمی‌توانند گردشگر دریایی جذب کنند، عذرخواهی کردند.»
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
بسیاری از قیمت‌ سهام در نقاط جذابی قرار دارند و بازار سرمایه مستعد رشد است اما باید دید مشوق‌های دولت می‌تواند باز هم به کمک بازار سرمایه بیاید یا بازار درگیر رکود حداقل ۶ماهه دیگر خواهد شد؟
یک سایت خبری آمریکایی مدعی شد اظهارات تند وزیر خزانه داری امریکا موجب شده تا دولت باید به فکر جا به جایی او باشد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
دومین ویژگی ساختاری این شرکت‌ها که خیلی مهم است، فقدان نظام بازار است. در نظام بازار، قیمت‌گذاری دستوری نیست در نتیجه شکافی میان قیمت بازار و قیمت کارخانه وجود ندارد (جز سود بنکدار) این ویژگی ام‌الفساد شرکت‌های خصولتی است. تقریبا بخش مهمی از ارزش تولید کشور از این طریق حیف و میل می‌شود. در انرژی، در خودرو، در سیمان و در فولاد همه جا چنین فسادی هست.
رئیس‌جمهور گفت: دولت توجه و باور به مردم را سرلوحه کار خود می‌داند و اعتقاد دارد هر جا به مردم اعتماد کند موفق خواهد بود.
رئیس‌جمهور گفت: دولت توجه به مردم و باور به مردم را سرلوحه کار خود می‌داند و اعتقاد دارد هر جا به مردم اعتماد کند موفق خواهد بود.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی
خاندوزی گفت: هرچند نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ ساله مالیاتی مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصویب دولت نیز مجری قانون خواهد بود.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.
ما تمام تجهیزات شهرداری و شهرداری های استان را فرمانداری ها را در این سه نقطه بسیج کردیم، و حالا شده نوشدارو بعد از مرگ سهراب. شما یک دهم این تجهیزات را به میدان می آوردید ما این همه کشته نمی دادیم. این بحث سوء مدیریت است. حالا وقتی اتفاق می افتد همه آن جا می روند و می خواهند همدردی بکنند که چرا این گونه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ